3. června 2025, red

4.6. - Společnost Schmitz Cargobull nyní spolupracuje s renomovaným poskytovatelem služeb 24/7 Assistance, což je krok, který zlepšuje a rozšiřuje možnosti společnosti Cargobull Euroservice. Společnost 24/7 Assistance nabízí služby podpory a mobility pro dopravu a logistiku a všechny druhy užitkových vozidel.
"V rámci partnerství se společností 24/7 Assistance se budeme i nadále soustředit na náš slib spolehlivé dostupnosti návěsu pro naše zákazníky. Abychom zajistili, že tým 24/7 Assistance bude schopen poskytnout společnosti Cargobull Euroservice potřebnou podporu, uspořádali jsme rozsáhlé školení, abychom zvýšili jejich hluboké znalosti a technické vědomosti o produktech Schmitz Cargobull," uvedla Britta Sprey, generální ředitelka pro poprodejní služby společnosti Schmitz Cargobull.
Schmitz Cargobull Euroservice nabízí osobní podporu až do odstranění poruchy nebo ukončení údržby. Ať už se jedná o poruchy nebo servisní práce, vždy se soustředí na individuální potřeby zákazníka. Nabízené služby zahrnují odtah a vyprošťování, servis pneumatik, náprav, chladicích jednotek, elektriky a elektroniky, poradenství v právních otázkách a zajištění náhradních vozidel.
"Nepracujeme podle stanoveného postupu call centra, ale neustále se snažíme hledat řešení na míru zákazníkovi, dokud není oprava poruchy nebo servisní práce dokončena. Pro nás není porucha vyřešena, dokud vozidlo není opraveno a neopustí servisního partnera. A všichni naši zákazníci se mohou spolehnout na Cargobull Euroservice bez ohledu na to, zda mají servisní smlouvu," dodal Sprey.
Servisní odborníci společnosti Cargobull Euroservice byli speciálně vyškoleni pro výrobky Schmitz Cargobull, zejména pro vlastní přepravní chladicí jednotku S.CU. Těsný vztah mezi servisním partnerem a týmem technické podpory společnosti Schmitz Cargobull zajišťuje rychlou a účinnou technickou podporu.
Jarno Bor, generální ředitel společnosti 24/7 Assistance, zdůrazňuje význam tohoto vztahu. "Společnost Schmitz Cargobull jako lídr evropského trhu v oblasti návěsů již mnoho let zvyšuje laťku. Je nám velkou ctí a potěšením, že se společnost Cargobull Euroservice rozhodla využít služeb asistenční služby 24/7 Assistance. Obě společnosti v pozadí intenzivně spolupracují na dalším zvyšování úrovně služeb a využití všech možností - včetně digitálních - v budoucnosti. Dva lídři na trhu se tak mohou spojit v partnerství a dosáhnout zcela nové úrovně pomoci," řekl.
V současné době je v celé Evropě k dispozici přibližně 1 400 autorizovaných servisních partnerů společnosti Schmitz Cargobull, kteří zaručují servis návěsů, chladicích jednotek a dalších digitálních komponentů a dostupnost náhradních dílů. Průběžná školení a vzdělávací jednotky trvale zvyšují kvalifikaci a specializaci servisních partnerů na produkty a služby Schmitz Cargobull.
(red)
Foto: Schmitz Cargobull