Expresní služby

Komunikaci DODO Group nově zastřeší Adam Rapák

20.10. - Pozici PR manažera v technologicko-logistické firmě DODO Group nově zastane třiatřicetiletý Adam Rapák. Přichází ze společnosti McDonald’s, kde byl zodpovědný za plánování a exekutivu komunikačních a public relations aktivit na českém a slovenském trhu.

DHL Express znovu získala ocenění No. 1 Best Workplace v Evropě

21.9. - Již druhým rokem po sobě byla společnost DHL Express, přední světový mezinárodní poskytovatel expresních služeb, jmenována institutem Great Place to Work® nejlepším evropským zaměstnavatelem. Great Place to Work a The Economist Group oceňují jak přístup mezinárodního poskytovatele expresních služeb ke svým zaměstnancům, tak investice do růstu zaměstnanců motivovaných smysluplnou prací a spravedlivým přístupem ke všem.

DSV mezi pevninou a mořem doručuje zásilky s pomocí dronů

19.9. - Doručení zásilek autonomními drony až před dveře už není futuristická představa. Jde často o nejrychlejší, nejlevnější a bezemisní způsob dodání zásilek. Společnost DSV, jakožto jeden z lídrů v přepravě zboží, experimentuje s doručením drony mezi plošinami na moři a pevninou. Zásadní inovací pro společnosti jsou i chytré služby disponující sledováním zásilek v reálném čase a dobou jejich očekávaného příjezdu (ETA). Tuto službu začala pro B2B segment nabízet jako první a jediná přepravní společnost: DSV. Budoucnost ekologických inovací patří elektrickým truckům a formám bezemisního transportu s možností kompenzace uhlíkové stopy.

V Brně bude možné objednat si odvoz na zastávku MHD, dva měsíce zdarma

16.9. - Brněnský dopravní podnik bude od soboty testovat novou službu Klik bus. Spočívá v tom, že cestující si v aplikaci zažádá o jízdu a do 70 metrů od něj přijede auto a převeze ho k požadované zastávce MHD. Služba se bude dva měsíce testovat v Masarykově čtvrti, kde síť MHD není tak hustá jako ve zbytku města. Cestující se tak budou moci svézt například na zastávky Úvoz, Pisárky či Tábor, uvedl dnes při představení služby ředitel dopravního podniku Miloš Havránek. Zatím bude služba zdarma. Dopravu bude zajišťovat firma CITYA.io, která je také poskytovatelem aplikace, s jejíž pomocí si zájemce auto objedná.

Liftago spustilo novou technologii, která propojí kapacity přepravců

13.9. - Česká technologická firma Liftago spustila novou digitální platformu Liftago.network, jejímž prostřednictvím chce propojit jednotlivé přepravce zboží a lidí ve městech. Firmy tak budou moci využívat volné vozy od jiných přepravců. Technologie má zefektivnit využití současné kapacity přepravců. Platformu dnes představil šéf Liftaga Ondřej Krátký.

DPDgroup dosáhne nulových čistých emisí o 10 let dříve, než ukládá Pařížská dohoda

29.8. – DPDgroup, největší balíková přepravní síť v Evropě, jejíž součástí je i česká DPD, se zavázala výrazně snížit emise skleníkových plynů. K dosažení ambiciózního cíle nulových čistých emisí do roku 2040 skupina plánuje využívat po celé Evropě pouze elektrické dodávky, pěší a cyklokurýry (realizace do roku 2035), zapojit do dálkové přepravy (linehaul) více vlaků a využívat výhradně alternativní zdroje jako bioplyn, biopalivo, elektřinu a vodík (do roku 2040), v rámci provozu všech budov využívat ze 100 % obnovitelnou energii (do roku 2035), a konečně nahradit zbytkové emise pomocí projektů na zachycování uhlíku.

DODO je Franšízou roku

24.8. - Technologicko-logistická společnost DODO oficiálně spustila svůj franšízový program DODO Partner teprve loni. Již letos ale sbírá úspěchy. Účast v sedmém ročníku soutěže Franšíza roku pořádané platformou franchising.cz, programu zajistila celkové první místo i zvláštní ocenění za digitalizaci v podnikání. Franšízový program byl v počátku zejména reakcí společnosti na potřebu logisticky obsloužit také vzdálenější regiony a připravit firmu na další zahraniční růst, pilotní projekt ale předčil očekávání a firma se proto rozhodla franšízové pobočky využívat ještě intenzivněji.

DODO s velkými auty a dvěma kurýry cílí na nábytkáře i velké elektro

5.8. - Technologicko-logistická společnost DODO, která na tuzemském i zahraničních trzích soustředí na precizní městskou same-day logistiku, vstupuje do nového segmentu. Po sbírání úspěchů v oblastech rozvozu potravin, hotového jídla či zboží z e-shopů spouští DODO „Two-men delivery“ – nový logistický stream zaměřený na rozvoz nadměrného zboží v čele s nábytkem, velkým elektrem, objemnými sportovními potřebami a dalšími typy zboží, které vyžadují větší vozy a dva kurýry na vykládku. I v tomto segmentu je cílem DODO učinit tržním standardem kvalitní doručení v den objednání (same-day) a v konkrétním časovém slotu.

Košík v nové aplikaci zjednodušil doobjednávky, reklamace i sledování nákupu

27.7. - Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i klíčová funkce pro všechny zapomnětlivé. Košík představil vylepšenou aplikaci a ukazuje, jak si představuje zatím nejdokonalejší verzi svého „supermarketu v mobilu“. Při její tvorbě mířil jak na stávající zákazníky, tak na ty, co budou potraviny online nakupovat vůbec poprvé. Význam aplikace totiž v poslední době vzrostl, mobil při nákupech na Košíku využívají dvě třetiny všech zákazníků. Vývoj, který zahrnoval i stovky hodin testování se zákazníky, zastřešila společnost Etnetera.

Balíkový přepravce GLS spustil mezinárodní kampaň

9.6. - Přepravní společnost GLS odstartovala mezinárodní kampaň, která je po loňském rebrandingu dalším krokem v budování značky. Kampaní vytvořenou ve spolupráci s kreativní agenturou dentsuACHTUNG! přepravce demonstruje jednu ze svých předních vlastností – osobní přístup k příjemcům balíků. Celou kampaň provází motto „To není balík“.

spinner