DB Schenker spouští novou službu osobní přepravy prostřednictvím palubních kurýrů

DB Schenker spouští novou službu osobní přepravy prostřednictvím palubních kurýrů

24.4. - Globální poskytovatel logistických služeb DB Schenker představil nový standardizovaný produkt pro rostoucí segment trhu. Zákazníci si nyní mohou objednat palubní kurýrní službu (on-board courier – OBC), jako standardizovaný produkt. Kurýr doprovází zásilku po celou její cestu. Řešení je určeno zákazníkům, kteří potřebují rychle přepravit malé nebo cenné zásilky. DB Schenker tak rozšiřuje své portfolio prémiových doručovacích služeb.

„S naší novou službou palubního kurýra posouváme leteckou přepravu o kus dál. Ať už potřebujete urychleně dopravit automobilové díly z Německa do Číny, abyste se vyhnuli pozastavení výroby nebo urychleně přepravit lékařský přístroj z Kanady do nemocnice v Jižní Africe – nově jsme schopni postarat se o jakékoli nepředvídatelné situace s požadavky na velmi krátký čas doručení od našich zákazníků. Prostřednictvím této prémiové služby reagujeme na nové tržní příležitosti pro nás jako globálního poskytovatele logistických řešení,“ vysvětlil Thorsten Meincke, člen globálního představenstva pro leteckou a námořní přepravu ve společnosti DB Schenker.

Společnost DB Schenker prošla počátečním zkušebním obdobím, po kterém zřídila servisní tým působící na třech různých kontinentech, aby byla zaručena nepřetržitá dostupnost služby. Po odeslání požadavku obdrží zákazník cenovou nabídku během několika minut v jakoukoli denní dobu. V co nejkratším čase je vyslán kurýr, který osobně doprovází přepravovanou zásilku jako cestující na komerčním letu, aby se minimalizovalo riziko ztráty či poškození a zkrátila se doba přepravy.

Rychlé doručení, vyšší bezpečnost a globální dosah

Nová expresní služba DB Schenker se vyznačuje rychlou reakční dobou a zahrnuje pojištění a celní odbavení, pokud je zapotřebí. Je dostupná pro všechny typy zásilek s výjimkou přepravy nebezpečného zboží a poptávka po ní je obzvláště vysoká ze strany velkých firemních zákazníků z automobilového průmyslu, elektroniky, luxusní módy a zdravotnictví. Maximální transparentnost je zajištěna sledováním zásilek v reálném čase, podobně, jak ho známe například z doručování v e-shopech.

„Chápeme, že každá zásilka je jedinečná. Jako plně integrovaný poskytovatel logistických služeb chceme přinášet našim zákazníkům ta nejlepší řešení jejich problémů. Někdy vysoká hodnota položky nesouvisí s její pořizovací cenou, ale spíše s náklady, které se sčítají za každou minutu, kdy není dostupná. Zatímco v minulosti jsme již postarali o individuální požadavky zákazníků v oblasti OBC, nyní zavádíme standardizovanou nabídku této služby na všech kontinentech,“ dodal Stefan Pargfrieder, viceprezident pro globální strategii a rozvoj letecké přepravy společnosti DB Schenker.

V České republice je společnost DB Schenker rovněž schopna poskytovat tuto službu. Palubní kurýrní služba je pro český trh dostupná ve spolupráci s lokálními partnery společnosti do většiny významných světových destinací.

(pav)

Foto: DB Schenker

spinner