24.3. – Společnost Schmitz Cargobull předala společnosti PepsiCo Německo šest lehkých kurtovacích návěsů ecoCHAMP LTO od společnosti BERGERecotrail. Rozvor nových vozidel byl zkrácen, aby se maximalizovalo užitečné zatížení bez přetížení hnací nápravy tahače. To je důležité zejména při použití návěsů s elektrickými tahači nebo při plném užitečném zatížení.
Aktuálně
Značka nákladních vozů Daimler Truck FUSO představí na veletrhu bauma 2025 tři varianty vozu Canter
24.3. – Na letošní baumě (7. až 13..dubna v Mnichově) značka FUSO společnosti Daimler Truck opět předvede všestrannost a výjimečně snadnou montáž užitkových nástaveb FUSO Canter ve stavebních aplikacích. V hale B4, na stánku 233, hned vedle stánku Mercedes-Benz Trucks, a také na venkovních výstavních plochách veletrhu bauma budou moci návštěvníci zažít FUSO Canter a eCanter v různých variantách pro širokou škálu aplikací.
24.3. – Společnost CATL a Nadace Ellen MacArthurové oznámily dohodu o urychlení rozvoje oběhového hospodářství baterií, přičemž společnost CATL se stala strategickým partnerem a prvním vedoucím podnikem v oblasti obnovitelných technologií v síti Nadace.
24.3. – Ve čtvrtek 20. března 2025 proběhlo na havířovském magistrátu jednání k závěrům dokumentace EIA, která hodnotí vliv budoucí přeložky silnice I/11 na životní prostředí. Schůzky svolané Ředitelstvím silnic a dálnic se zúčastnili primátor Havířova Ondřej Baránek, zástupci vedení samospráv dotčených obcí, projektanti, členové Sdružení pro přeložku a výstavbu komunikace I/11 a také vedoucí úřadu Generálního konzulátu Polské republiky v Ostravě Stanisław Bogowski. Hlavním cílem setkání bylo představit závěry dokumentace EIA a nastínit další kroky nepolevujících příprav novostavby spojnice Havířova a Třanovic.
23.3. – Průmyslová zóna Panattoni Park D4 Příbram se bude nacházet u obcí Drásov a Suchodol nedaleko Příbrami. Park budou tvořit čtyři moderní haly s celkovou podlahovou plochou přes 70 000 metrů čtverečních a bude splňovat nejvyšší standardy udržitelnosti. Jedná se o první společný projekt developerské společnosti Panattoni a investora J&T ARCH Investments, fondu kvalifikovaných investorů.
23.3. – DKV Mobility, mezinárodní platforma služeb pro mobilitu, představila nástroj DKV Mobility Carbon Monitor. Společnosti mohou s jeho pomocí spolehlivě analyzovat a dokumentovat emise, které vznikají v důsledku provozování vozových parků. Nová služba maximálně usnadňuje vykazování uhlíkových emisí firemních flotil v souladu se směrnicí CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive).
23.3. – Společnost Jungheinrich představila svá nejnovější řešení pro propojené a efektivní materiálové toky budoucnosti na veletrhu LogiMAT 2025 ve Stuttgartu. Pod heslem „Propojená řešení, která fungují. Z každého úhlu pohledu.“ společnost předvedla, jak lze optimalizovat materiálové toky podle individuálních potřeb zákazníků díky bezproblémové integraci manuálních a automatizovaných procesů. Vrcholem letošní veletržní prezentace byl nový retrak ETV 3i, který je vyráběn v Chomutovském závodě Jungheinrich.
22.3. – Řidiči ve Studénce začnou už za dva roky využívat nový silniční podjezd, který nahradí frekventovaný přejezd přímo ve stanici. Stavbu, která přinese podstatné zvýšení bezpečnosti, dnes slavnostně zahájila Správa železnic. Podjezd bude určený pro osobní auta, vozidla IZS, cyklisty a chodce. Součástí projektu je řada navazujících staveb, vznikne například obslužná silnice pro kamiony.
22.3. – Mercedes-AMG doporučuje pneumatiku Grabber AT3 značky General Tire pro své SUV G63, sportovní verzi vozu Mercedes-Benz třídy G. Extrémně výkonné SUV AMG může být nyní vybaveno nejen pneumatikami z první výbavy, ale také 20palcovou pneumatikou Grabber AT3 se speciálním označením MO1A. Tato terénní pneumatika poskytuje maximální bezpečnost i při jízdě v terénu a stejně dobře si vede na štěrku, v blátě i písku.
22.3. – Polská stavební společnost Budimex slaví další významný úspěch v Pobaltí. Konsorcium, jehož je součástí, zvítězilo v tendru na návrh a výstavbu hlavní trasy vysokorychlostní železnice Rail Baltica v Estonsku na úseku Pärnu – lotyšská hranice. Projekt zahrnuje realizaci 58 kilometrů trati a s hodnotou 332 milionů EUR patří mezi nejvýznamnější investice v regionu.