8. srpna 2012

PRAHA 7.8. – Nový železniční dopravce LEO Express dokončil první vlnu výběru vlakových posádek a dalších pracovníků nezbytných pro rozjezd vlakové dopravy mezi Prahou a Ostravou v letošním roce. Na čtyři desítky stevardů/stevardek, strojvedoucích, dispečerů, ale i pokladních a operátorů/operátorek call centra, kteří prošli náročným výběrovým řízením, tak nyní posiluje tuto společnost.
„Velký zájem o práci v naší společnosti nás potěšil, je vidět, že mnoho lidí věří v budoucnost tohoto projektu. Jen za první měsíc od začátku dubna, kdy jsme zahájili hromadný nábor, se nám přihlásilo více než 800 uchazečů. Výběrové řízení svojí náročností odpovídalo našim požadavkům na vysokou kvalitu nových zaměstnanců. Ta je nesmírně důležitá, protože právě tito zaměstnanci budou v bezprostředním kontaktu s našimi klienty a jejich prostřednictvím můžeme ovlivnit pozitivní vnímání naší společnosti a jejích služeb,“ popisuje proces výběru Jan Paroubek, provozní ředitel LEO Express.
Leoš Novotný, majitel společnosti LEO Express, upozorňuje na to, že ani u tak specifické profese jako jsou strojvedoucí, neměl LEO Express problémy s tím získat kvalitní a zkušené profesionály. „Ze začátku jsme měli trochu obavy, ale nakonec to ale dopadlo tak, že se nám přihlásilo několikanásobně víc uchazečů, než je naše potřeba. Láká je obzvláště možnost být u zrodu nového projektu a práce s novou, moderní technikou. Kdybyste si mohl vybrat, jestli budete řidič ve firmě, která jezdí s ojetými škodovkami, nebo s novými Ferrari, tak taky nebudete dlouho váhat. Novým zaměstnancům se také líbí naše vize, že budeme představovat štiku na trhu, která přichází s nejrůznějšími inovacemi,“ připomíná Leoš Novotný.
První nově přijatá vlna provozních pracovníků LEO Express nyní zahajuje teoretické i praktické nástupní školení, trvající několik týdnů. V jeho rámci se seznámí s vnitřním chodem společnosti LEO Express, procvičí se na moderních soupravách LEO Express, zjistí všechny jejich vymoženosti, zdokonalí si své dovednosti a schopnosti zejména ve vztahu k zákazníkům, proškolí se v poskytování první pomoci, vytrénují se i ve zvládání krizových situací a prohloubí si své znalosti železničního prostředí.
Vlakové posádky budou na jízdy s cestujícími vyrážet z Prahy a z Bohumína, kde také naleznou veškeré potřebné zázemí. V následujících týdnech vyhlásí LEO Express další vlnu náboru členů svých vlakových posádek. Celkový počet členů vlakových posádek a dalších pracovníků nezbytných pro rozjezd vlakové dopravy společnosti LEO Express přesáhne na konci roku 2012 stovku.