7. října 2009
Zákazníci německého výrobce návěsů a přívěsů Schmitz Cargobull se mohou od června na území téměř celé Evropy obracet na jednotné telefonní číslo asistenční služby. Pro volání na službu Euroservice jim slouží bezplatná linka 00 800 CARGOBULL (00 800 24 227 462 885). Není-li v místě nehody dosažitelná síť GSM, mohou v případě potřeby kontaktovat také centrální dispečink +49 7333 808 143. Automatické hlasové menu nabízí volajícímu volbu preferovaného jazyka. Aby mohl operátor problém rychle vyřešit, měl by mu řidič nejprve oznámit číslo podvozku, poznávací značku vozidla, údaje o místě nehody, telefonní číslo a adresu firmy, své jméno a číslo mobilního telefonu. Centrála asistenční služby na základě těchto údajů vyhledá vhodného servisního partnera a řidiče informuje o času příjezdu servisního vozidla. Servisní partner ještě před výjezdem kontaktuje řidiče, aby zjistil rozsah případného poškození a připravil si náhradní díly. Služba Cargobull zůstává se všemi zúčastněnými v kontaktu a koordinuje další činnost. Výrobce v Evropě spolupracuje s více než 850 servisními partnery a 200 tisíci smluvních opraven ve 40 zemích. Vedle přímé pomoci při nehodě v rámci služby nabízí také vyproštění a odtažení havarovaného vozidla, výměnu pneumatik, opravu nástaveb, chladírenských agregátů, náprav, elektroniky a elektroinstalace. Na přání pomůže i s řešením právních problémů a při jednání s místními orgány dopravní policie. Dokáže zprostředkovat rovněž zajištění náhradního vozidla a dokonce i řidiče. Evropská asistenční služba Schmitz Cargobull je zatím dostupná v Rakousku, Belgii, Bělorusku, Švýcarsku, České republice, Německu, Dánsku, Španělsku, Estonsku, Francii, Finsku, Velké Británii, Řecku, Maďarsku, Irsku, Litvě, Lotyšsku, Norsku, Nizozemsku, Portugalsku, Polsku, Rusku, Švédsku, na Slovensku a na Ukrajině. n www.cargobull.com