6. července 2025, red

7.7. – Síť servisních partnerů Schmitz Cargobull v současnosti zahrnuje přibližně 1 400 autorizovaných servisních partnerů Schmitz Cargobull po celé Evropě, kteří zaručují servis návěsů, chladicích jednotek, telematických komponent a pneumatik a zároveň zajišťují vysokou dostupnost náhradních dílů. Nyní společnost Schmitz Cargobull rozšiřuje svou nabídku služeb a nabízí univerzální mobilní servis pro údržbu, opravy a náhradní díly pro podporu na místě díky své unikátní franšízové flotile servisních dodávek. Tato inovativní služba zajišťuje maximální provozní dobu díky zkráceným prostojům a umožňuje provádět údržbu a opravy přímo u zákazníka nebo i na silnici.
Rychlé, flexibilní a spolehlivé
Nový koncept servisních dodávek od společnosti Schmitz Cargobull je inovativním řešením, které výrazně zvyšuje kvalitu služeb a přibližuje společnost zákazníkům na trhu. Mobilní služby budou poskytovány buď prostřednictvím rozšířené sítě stávajících servisních partnerů, nebo nezávislými jednotlivými společnostmi organizovanými na základě franšízy. Schmitz Cargobull navíc podporuje své franšízanty řadou služeb, včetně IT, zpracování, fakturace a dodávek.
Kvalifikovaní odborníci, jako je specialista na servis a chlazení Hatip Olcay, který provozuje první servisní dodávku Schmitz Cargobull, zajišťují rychlé a spolehlivé provedení všech prací. Specialisté používají pouze originální náhradní díly pro návěsy, chladicí jednotky a pneumatiky. Patří sem jak náhradní díly od originálních výrobců (OEM), tak i certifikované „Value Parts“. S programem Schmitz Cargobull Value Parts nabízí výrobce cenově výhodný program náhradních dílů určený pro opravy vozidel v souladu s jejich aktuální hodnotou.
Maximální provozuschopnost!
„Dnes jsem byl u zákazníka na místě a dovybavil jsem telematickou jednotku – při teplotě 29 °C a za jasného slunečního svitu. Pro zákazníka to znamená, že nechodí do dílny, což by způsobilo další čas, náklady a organizaci, a že nepotřebuje žádné problémy s dobou řízení, protože vše bylo nainstalováno bez ovlivnění doby řízení. Žádný stres, žádné narušení denního režimu – prostě přímočarost. Zákazník byl opravdu spokojený s tím, že vše proběhlo hladce a na místě – žádná dodatečná námaha, žádné objížďky, žádné prostoje. Takový by měl být servis,“ řekl Olcay.
Portfolio mobilních servisních služeb zahrnuje odstraňování poruch, inspekce, údržbu, opravy a dodatečné vybavení, spolu s technickou podporou a školením na místě pro zákazníky a servisní partnery. Z hlediska produktů zahrnuje servisní portfolio jak návěsy Schmitz Cargobull, tak chladicí jednotky od společnosti Schmitz Cargobull a třetích stran, a také telematiku.
Koncept bude zaváděn v několika fázích po dobu tří až čtyř let. Schmitz Cargobull spouští pilotní fázi v Německu a poté rozšíří službu o další dodávky ve dvou až třech regionech v různých zemích.
Jedním z hlavních cílů projektu je zlepšení kvality služeb na trhu prostřednictvím větší blízkosti k zákazníkům a servisním dílnám a zároveň zvýšení flexibility. Tato kvalita bude zaručena přímou podporou na místě.
(lan)
Foto: Schmitz Cargobull