23. května 2012

Značka Renault dále rozvíjí spolupráci s lokálními českými nástavbáři. S jejími výsledky se budou moci zájemci na vlastní oči seznámit při jízdě dvou karavan druhého ročníku Renault Business Tour po českých a moravských koncesionářích značky. Obě kolony vyjely z Prahy v polovině dubna a na cestě budou do listopadu. Rozpis jednotlivých zastavení je vyvěšen na webových stránkách Renault Česká republika.
U většiny koncesionářů značky karavana stráví dva až tři týdny, aby si zájemci mohli nabízenou techniku dostatečně vyzkoušet. Součástí karavany jsou čtyři vlastní nástavby francouzského výrobce a pět přestaveb místních firem.
Mezi novinkami z české produkce Business Tour představí například speciální přepravník pro dva koně a pojízdnou prodejnu od společnosti Paragan a sanitky na bázi modelů Trafic i Master od společnosti Fosan. Příspěvkem francouzské centrály je například nový minibus Master Bus L4 s individuálním uspořádáním až pro sedmnáct cestujících a Renault Kangoo upravený speciálně pro přepravu vozíčkáře. Značka Dacia se bude prezentovat modelem Dacia Duster 4 × 4 v lokální úpravě pro N1 s nákladovým prostorem o objemu 1,6 m3.
Při startu Renault Business Tour předal ředitel Renault Česká republika Bernard Chretien v polovině dubna prvním šesti významným nástavbářům certifikát karosáře Renault. Certifikát dokládá, že nástavbáři používají celoevropsky platné standardy kvality. Každý z nich musel absolvovat půldenní audit, který u nich provedl tým z centrály automobilky. Renault nyní na jejich výrobky poskytuje stejné záruky jako na vlastní produkty. Nástavby certifikovaných společností jsou i součástí oficiální nabídky Renaultu na jeho internetových stránkách.
Renault Česká republika pro ně a pro zájemce o vozidla na míru současně zpřístupnil speciální internetovou stránku, na níž si mohou vyhledat konkrétní požadované vozidlo v patnácti různých produktových skupinách přestaveb. Zákazníci nebo prodejci si na stránkách snadno vyhledají vhodného přestavbáře a stáhnou ceník produktů a potřebnou fotodokumentaci.
Na třetí příčce v segmentu
Značka Renault si v prvním čtvrtletí s 322 novými vozidly připsala meziroční nárůst o 41 procent, oznámil na startu kolony v pražských Žlutých lázních manažer prodeje užitkových vozidel Renault Česká republika Radim Kubalák. Posunula se tak ze šestého na třetí místo v segmentu.
Držitelé certifikátu karosáře Renault
- Carrier Transicold ČR, spol. s r. o.
- Fosan, s. r. o.
- KOV Velim, s. r. o.
- Montex, s. r. o.
- Paragan, s. r. o.
- Techsport, s. r. o.