​Continental představuje novou nákladní pneumatiku Conti EcoRegional

​Continental představuje novou nákladní pneumatiku Conti EcoRegional

7.8. - Nižší spotřeba paliva a lepší kilometrový výkon, tyto parametry jako hlavní výhody uvádí u nové řady pneumatik pro nákladní vozidla její výrobce, společnost Continental. Řada Conti EcoRegional podle něj umožňuje provozovatelům nákladních fleetů dále zvyšovat efektivitu i v regionální dopravě.

Conti EcoRegional HS3 a HD3 jsou podle výrobce nejlepším řešením pro snížení emisí CO2 díky tomu, že kombinují nový proces výroby s inovativním dezénem pro řízenou nápravu a optimalizovanou běhounovou směsí pro nízký valivý odpor na hnané nápravě. To má dopad i na další významné vlastnosti pneumatik: kilometrový výkon, odolnost a trakci.

Continental zdůrazňuje, že jeho vývojářům se obzvlášť podařilo vybalancovat kompromis kilometrového výkonu na jedné straně a nízkého valivého odporu na straně druhé.

Při výrobě Conti EcoRegional HS3 byla využita nová výrobní technologie Conti Diamond Technique, která zajišťuje optimalizovanou kontaktní plochu pneumatiky s podkladem. Užší dezénové drážky ve tvaru W zajišťují obzvlášť rovnoměrné opotřebení pneumatik.

Conti EcoRegional HD3 kombinuje osvědčený koncept dezénuConti Hybrid Gen 3 s novou inovativní běhounovou směsí s technologií Conti InterLock. Ta zajišťuje bezkonkurenční úroveň nízkého valivého odporu a vysoký kilometrový výkon, zejména v regionálních a  dálničníchaplikacích.

Conti EcoRegional představuje nový produkt značky Continental, který je přizpůsoben novým emisním předpisům výrobců nákladních vozidel. Nástroj pro výpočet spotřeby energie z vozidel (VECTO), který zavedla Evropská komise, má za úkol podpořit splnění ambiciózních evropských cílů v oblasti snižování emisí CO2. To vyžaduje snížení průměrných emisí CO2 u nových těžkých užitkových vozidel o 15 procent do roku 2025 nebo o 30 procent do roku 2030 ve srovnání s referenčním obdobím 7/ 2019 až 7/2020. Toto nařízení se v současné době vztahuje na nákladní vozidla 4 x 2 a 6 x 2 s přípustnou celkovou hmotností vozidla vyšší než 16 tun, přičemž budoucí rozšíření v současné době projednává Evropská komise.

(lan)

Foto: Continental

spinner