​Skip Pay s novými balíčky navyšuje limity a posiluje důvěru mezi e-shopem a zákazníkem

​Skip Pay s novými balíčky navyšuje limity a posiluje důvěru mezi e-shopem a zákazníkem

20.3. - Nízká loajalita zákazníků, aktuální odliv zhruba 6 % obratů od českých zákazníků do zahraničí. Ale také rostoucí tlak na bezpečnost a nechuť platit předem za zboží v zabalené krabici. Česká e-commerce se probírá do „nové reality“. Výrazně větší roli v ní podle Skip Pay bude hrát odložená platba: Objevují ji běžné domácnosti, kterým stále častěji slouží jako ochrana před podvody nebo nástroj k vyrovnanějšímu hospodaření.

Domácnosti jsou při nakupování o 56 % opatrnější než loni a jejich hospodaření o 41 % víc ovlivňují vnější faktory. A Skip Pay na to reaguje – přestavěl aktuální produkty a zvýšil limity pro základní odloženou platbu z 5 000 na 10 000 korun. Lidé si tak nebudou muset nechat utéct dobrou nabídku jen proto, že už se Skip Pay nakoupili jinde.

Nové balíčky poslouží pro jednorázový nákup i jako metoda pro placení všech výdajů. Pomohou tomu i vyšší limity

Původní účty „Na zkoušku“ a „Plus“ se nově změní na balíčky „MINI“ a „MAXI“. Ty lépe vystihnou podstatu nových produktů.

„Dvě třetiny Čechů mají dva nebo více bankovních účtů a nové si zakládat nechtějí. A my jim vlastně ani nechceme konkurovat, protože naše logika je jiná. Češi nepotřebují další účty, ty už jsou vymyšlené a fungují skvěle. Co ale hledají, jsou jednoduché cesty jak jednoduše a bezpečně platit,“ říká Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. „Tomu jsme se chtěli v novém nastavení našich produktů přiblížit. Nulové papírování, maximální pohodlí a bezpečnost při nákupu v Česku i kdekoli na světě, jak online, tak v kamenné prodejně.“

Nový platební balíček MINI nabídne možnost odložit platbu zboží do 10 tisíc korun až na 30 dní – testování dvojnásobného platebního limitu v rámci původního účtu Plus se osvědčilo, takže se stává součástí nového balíčku MINI a přibyde k němu i dvojnásobná doba splatnosti. Zákazníkům i e-shopům je balíček připraven pomoci vyřešit nedůvěru při „platbě za nerozbalenou krabici“. V případě prvních nákupů podle nejnovějších měření Skip Pay umožní platební metodu využít odhadem až o třetinu více uživatelům.

Balíček MAXI má ambici stát se hlavním partnerem pro veškeré nakupování. A to jak online, tak v kamenných obchodech. Stavět bude především na dlouhodobém vztahu se zákazníkem, kterého může poznat mimo jiné i s využitím ověření přes Bank iD. Na nových limitech nabídne až 50 tisíc se splatností 50 dnů – výhledově hodlá Skip Pay zdvojnásobit limit na 100 tisíc. Díky unikátnímu skóringovému systému ale vždy jen tolik, kolik zákazník bez obtíží zvládne uhradit.

„Jsme zákazníkům především partnerem, nechceme, aby se s námi dostali do problémů. Stále proto zdokonalujeme náš skóringový systém, díky kterému dokážeme nejen na základě platební morálky klienta posoudit jeho možnosti tak, abychom mu vždy umožnili čerpat jen takový objem prostředků, který je pro něj bezpečný. I díky tomu se můžeme pochlubit tím, že 90 % zákazníků vůbec nevyužije možnost prodloužit si splatnost a platí často s velkým předstihem. Více než třetina zákazníků dokonce deklaruje, že odloženou platbu využívá hlavně kvůli bezpečnosti – ti typicky zaplatí, jakmile si zboží prověří,“ analyzuje Tomáš Krásný.

U balíčku MAXI bude samozřejmostí kromě plastové i virtuální platební karta s možností vygenerovat novou pro okamžité placení přímo v aplikaci. Tříletou záruku, kterou Skip Pay automaticky a zdarma poskytuje na řadu zboží nad 1 500 korun, stejně jako bezplatné pojištění proti krádeži, ztrátě a rozbití uplatní zákazník na pár kliknutí díky ukládání digitálních i papírových účtenek přímo do aplikace.

Na 100tisícový limit, hrazený ve třech po sobě jdoucích splátkách, se dostane oblíbená metoda „Nákup na Třetinu“. Ta se pochlubí také další novinkou – první splátku bude nově možné uhradit s pomocí platebního balíčku MAXI.

Podpořit loajalitu zákazníků vůči českým e-shopům cashbackem

V loňském roce podle průzkumu Skip Pay o 7 % klesla zákaznická loajalita vůči ověřeným obchodníkům. To je na českém trhu neobvyklé – čeští zákazníci jsou obecně věrní. A právě v jejich věrnosti vůči českým obchodníkům je hodlá podpořit i Skip Pay. Připravuje proto cashback portál, díky kterému při nákupu u stovek partnerů budou moci zákazníci získat z každého nákupu část útraty zpátky – bude jim stržena z vyúčtování. „Chceme dát zákazníkům o důvod víc si najít ‚ty své‘ obchodníky, u kterých získají k nákupu něco navíc a díky tomu u nich budou nakupovat pravidelně, což je win-win,“ uzavírá Tomáš Krásný.

(lan)

Foto: Skip Pay

spinner