Vyroben milion vozů Citroën C3 třetí generace

Vyroben milion vozů Citroën C3 třetí generace

10.6. - Třetí generace Citroënu C3 dosáhla jednoho milionu kusů vyrobených v závodě v Trnavě na Slovensku. Model C3, uvedený na trh v listopadu 2016, dodal značce nový impuls, protože nabízí novou stylovou identitu, jež se odráží v aktuálních modelech řady, a potvrzuje příslib komfortu, který je pro Citroën skutečně charakteristický. Nová osobitá nabídka zaznamenala velký úspěch – v roce 2020 se C3 zařadil mezi sedm nejprodávanějších vozů ve svém segmentu na evropském trhu. Na trzích ve Francii, Španělsku, Itálii, v Belgii, Portugalsku, Dánsku, na Slovensku a v Bulharsku patří dokonce mezi tři nejprodávanější modely ve svém segmentu.

Tento obchodní úspěch potvrzuje, že se jedná o bestseller značky. Třetí generace Citroënu C3 je všestranný městský vůz, který nabízí řadu předností. Značka Citroën hodlá v tomto úspěchu pokračovat, a proto ho nechala v roce 2020 projít úpravami a posílila to, co jej odlišuje a zatraktivňuje: získal příď, která je charakteristická pro nové vozy značky, byla rozšířena nabídka personalizace, byl posílen komfort a přibyla řada moderních prvků výbavy, které jsou velmi užitečné v každodenním životě.

Model C3 je okamžitě rozpoznatelný, odlišuje se výrazným stylem, osobitými grafickými prvky a na stereotypní trh přináší jedinečný tvar. Citroën C3 je hatchback moderního střihu, který plní i ochrannou funkci. Ve svém segmentu se nepodobá žádnému jinému vozu, vyniká osobností plnou barev.

C3 byla při svém uvedení na trh v roce 2016 prvním modelem z běžné kategorie vozů, který svým zákazníkům nabídnul tak komplexní možnost úprav na míru. Tento prvek se stal rozlišujícím znakem vozů Citroën. V roce 2020 rozšířila nová C3 ještě více možnosti zákazníků najít si vůz, který jim vzhledově vyhovuje. Nabídku individualizace tvoří 97 kombinací exteriéru. Individualizace umožňuje každému zákazníkovi naplno ukázat svou osobnost a styl, zvolit si vnější vzhled vozu od toho nejnápadnějšího po nejvíc trendy, a využít možnosti oživit klasický odstín o kontrastní odstín střechy a/nebo barevné prvky. Každý zákazník si může sestavit vlastní jedinečnou C3, která nebude vypadat jako žádná jiná z ostatních 999 999.

C3 představuje hatchback s největšími možnostmi individualizace ve svém segmentu, čemuž napomáhá:

  • 7 odstínů karoserie: z toho 2 nové odstíny Červená Elixir a Spring Blue doplňující již známé odstíny (Černá Perla Nera, Šedá Acier, Šedá Platinium, Sable, Bílá Banquise),
  • 4 balíčky Pack Color: barevné prvky zahrnující lišty kolem mlhovek a prvky Airbump®. Černou, bílou a červenou barvu doplňuje odstín Emeraude Anodisé,
  • 4 odstíny střechy: z toho 1 nový moderní odstín Bleu Emeraude (doplňující odstín Bílá Opale, Černá Onyx, Červená Aden). Odstíny střechy ladí s odstínem zpětných zrcátek a clonou na zadních bočních okénkách,
  • 3 střešní dekory: nová grafická témata (Červená, Techwood, Emeraude) ve formě nalepovacích fólií na střeše a na cloně zadních bočních okének.

Přitažlivost vozu Citroën C3 se odráží i ve skladbě prodeje, symbolizující impulzivní nákup ze strany 1 000 000 zákazníků:

  • 41 % objednávek s nejvyššími verzemi výbavy („Shine“ a „Shine Pack“),
  • 65 % prodaných vozů využívajících nabídku dvoubarevné úpravy,
  • 68 % prodejů s Airbump.

(pav)

Foto: Citroën

spinner