Škoda Auto modernizovala model KODIAQ

Škoda Auto modernizovala model KODIAQ

29.6. - Čtyři roky po uvedení na trh prochází SUV ŠkodaA KODIAQ rozsáhlou modernizací. Vůz přináší vylepšený, výraznější designový jazyk. Poprvé nabízí KODIAQ Matrix-LED přední světlomety a Top ergonomická přední sedadla s ventilací a masážní funkcí. Do široké nabídky úsporných motorů generace Evo patří také nový výkonnější motor TSI vrcholného sportovního modelu KODIAQ RS. Vůz, který může být na přání konfigurován jako sedmimístný, je dostupný ve výbavových stupních Ambition, Style a ve verzích L&K, SPORTLINE a RS.

„Před čtyřmi lety přinesl KODIAQ do segmentu vozů SUV přednosti vozů Škoda, mezi které patří velkorysý prostor, mnoho prvků Simply Clever a vynikající poměr ceny a užitné hodnoty. Tyto přednosti nabízí samozřejmě také modernizovaná verze bestselleru značky Škoda. Model KODIAQ jsme dále vylepšili. Současná verze tak nyní nabízí vyšší úroveň komfortu, efektivnější motory a svěží, výrazný vzhled. Jsem přesvědčen, že modernizovaná verze naváže na úspěšný příběh vozu KODIAQ,“ uvedl Thomas Schäfer, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO

KODIAQ nabízí pět moderních úsporných motorů nové generace Evo koncernu Volkswagen. V rámci procesu Twin Dosing, který se objevuje u obou naftových motorů, jsou během úpravy výfukových plynů emise oxidů dusíku hluboko pod stanovenou normou. KODIAQ nabízí poprvé pro sportovní vrcholný model RS benzinový motor 2,0 TSI o výkonu 180 kW (245 k).

„U nových motorů generace Evo jsme vylepšili výkon, zvýšili účinnost a současně snížili emise CO₂ a NOx. Poprvé jsme ve voze KODIAQ nasadili náš nejvýkonnější motor 2,0 TSI o výkonu 180 kW, který v porovnání s předchozím motorem nabízí vyšší výkon a má nižší hmotnost,“ uvedl Johannes Neft, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO odpovědný za oblast Technického vývoje

KODIAQ nabízí dva naftové motory 2,0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) a 147 kW (200 k), které se pojí se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. V nabídce jsou také tři benzinové motory. Motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) je jako jediný vybaven pohonem předních kol a manuální šestistupňovou převodovkou. Na přání je dodávána automatická převodovka DSG. Ta je společně s pohonem všech kol součástí standardní výbavy u motoru 2,0 TSI o výkonu 140 kW (190 k) a 2,0 TSI o výkonu 180 kW (245 k) modelu KODIAQ RS. Všechny motory splňují emisní normu Euro 6d.

(lan)

Foto: Škoda Auto

spinner