12. května 2025, red

13.5. - Síť BestDrive patří mezi největší autoservisní a pneuservisní sítě v České republice a letos slaví 15 let působení pod touto značkou. Navazuje na více než padesátiletou tradici, jejíž základy položil již Tomáš Baťa, který kromě výroby obuvi rozvíjel také výrobu pneumatik a budoval síť prodejen v blízkosti zákazníků.
Jedním z významných mezníků byl rok 1993, kdy vznikla společnost Barum Continental, spol. s r. o., součást koncernu Continental AG. Postupná modernizace sítě, fúze se společností Barum Centrum Praha a rozsáhlý rebranding, který začal v roce 2009, vedly k tomu, že v roce 2010 byla v České republice poprvé představena značka BestDrive.
Důvodem změny značky bylo dokončení transformace. Z původní čistě pneuservisní sítě se rozšířením nabídky o rychloservis a následně o kompletní mechanické autoservisní služby stala síť autoservisní, schopna nabídnout komplexní běžnou péči o vozidlo na jednom místě.
BestDrive dnes působí na pěti kontinentech a je součástí sítě s více než 2000 pobočkami v Evropě.
Za posledních 15 let prošla česká síť výraznou modernizací. BestDrive investuje do nejnovějších technologií, digitalizace procesů a odborného vzdělávání zaměstnanců. V nabídce nechybí například 3D geometrie, auto diagnostika, online rezervační systém ani služby mobilních pneuservisů pro nákladní, agro a stavební techniku. S rozvojem digitálních nástrojů se podařilo výrazně zefektivnit fungování poboček a zlepšit komfort zákazníků. Dnes provozujeme v Česku a na Slovensku 187 poboček, ať už vlastních, nebo franšízových. Významnou novinkou posledních let je také privátní značka pneumatik BestDrive, která rozšířila naši nabídku koncernových pneumatik.
Úspěch sítě BestDrive je především zásluhou všech zaměstnanců, kteří se každý den starají o spokojenost našich zákazníků. Bez jejich nasazení, odbornosti a loajality by BestDrive nebyl tam, kde je dnes.
Petr Sedláček, ředitel společnosti, uvedl: „BestDrive nadále usilovně pracuje na tom, aby naplnil vizi být spolehlivým partnerem pro všechny své zákazníky tak, aby uspokojil všechny jejich běžné potřeby spojené se servisem jejich vozidel. Novou výzvou je pro nás v tomto oboru elektromobilita, které se aktuálně aktivně věnujeme, tak aby i pro uživatele těchto vozidel platilo naše motto: ´Vy jezdíte, my se staráme / You drive, we care´.“
(red)
Foto: BestDrive