PPL CZ

PPL loni vybudovala nová depa a zavedla nové služby

Společnost PPL CZ, člen skupiny Deutsche Post World Net a systémový partner DHL, loni přepravila téměř 15 milionů balíků a zaznamenala tak meziroční nárůst o více než 28 procent. Jejích služeb využilo v meziročním srovnání o třetinu více zákazníků. O výsledcích za loňský rok informovala PPL v únoru.

V loňském roce společnost pokročila také při výstavbě nových dep a terminálů. Díky otevření nových staveb v Humpolci (v říjnu) a Líbeznici u Prahy (v září) se celkový počet jejích regionálních dep PPL zvýšil na třináct. Ve spolupráci s partnerskou společností DHL otevřela PPL nové terminály rovněž v Teplicích a Plzni. Nová zařízení umožňují rychlejší a efektivnější poskytování služeb v těchto regionech a zároveň vytvářejí potřebné kapacity terminálové sítě PPL CZ.

„Děkujeme všem, kteří v loňském roce využili služeb PPL CZ. Výsledek odráží naši dlouhodobou snahu poskytovat služby založené na trvalé hodnotě a produktech šitých na míru potřebám jednotlivých zákazníků,“ řekl výkonný ředitel společnosti Jiří Hondl. „Jsme si vědomi vůdčí pozice společnosti na trhu expresních přeprav balíkového zboží a s tím související odpovědnosti vůči klientům, kteří nám svěřili zajištění distribuce svého businessu. S touto důvěrou nehazardujeme a neustále rostoucímu zájmu o naše přepravní služby podřizujeme budování kapacit terminálové sítě ve formě výstavby nových, technologicky moderně vybavených dep a neustálou inovaci všech souvisejících přepravních procesů,“ dodal Jiří Hondl.

Doručování na soukromé adresy

Další významnou novinkou společnosti PPL v loňském roce bylo spuštění dlouho očekávané služby B2C – přeprav na soukromé adresy. Základ nového produktu je postaven především na optimalizaci procesů ovlivňujících vlastní doručení zásilky příjemci a proaktivní komunikaci s daným příjemcem. Do všech těch-to procesů je rovněž zapojeno i nové klientské centrum, které rovněž v uplynulém roce zahájilo svou činnost a kterému se podařilo optimálním způsobem využít svých kapacit a technických možností a zároveň neztratit kontakt s děním v regionech.

„Příjemce je před započetím vlast-ního doručování kontaktován s cílem domluvit podrobnosti a způsob doručení. Tento krok je přínosem pro obě strany. Kurýr má větší jistotu, že příjemce zastihne, a ten zase ví, kdy může doručení očekávat a co k tomu bude potřebovat, případně na jaké adrese bude k zastižení. Kontakt probíhá tím nejefektivnějším způsobem – přímo mezi zákazníkem a řidičem za podpory klientského centra,“ řekl dále Jiří Hondl.

Večerní doručování

Další přidanou hodnotou pro zákazníka v krajských a bývalých okresních městech je možnost vybrat si doručení ze dvou časových oken. Standardní denní okno je mezi 8. a 18. hodinou a večerní mezi 17. a 21. hodinou. Služba vychází vstříc všem příjemcům, kterým doručení v době mezi 8. a 18. hodinou z různých důvodů nevyhovuje.

„Vedle České pošty je PPL prvním poskytovatelem, který s touto službou v České republice přichází. Ani v rámci Evropy není mnoho expresních služeb, které by pro tento segment vytvořily samostatný produkt. Očekáváme, že během několika let bude počet balíků na soukromou adresu dohánět počet standardních obchodních zásilek,“ dodal marketingový a obchodní ředitel PPL CZ Milan Loidl. (pat)

www.ppl.cz

spinner