IVECO představilo nové modely Stralis a Daily 4×4

Iveco

IVECO hodlá být v následujících letech nejlepším hráčem ve své třídě, který bude kontinuálně vytvářet hodnoty a kvalitu, jež budou přispívat k úspěšnému podnikání zákazníků. Na tiskové konferenci v Monte Carlu to v lednu při prezentaci nových modelů vozidel Stralis a Daily 4×4 uvedl CEO italské společnosti Paolo Monferino. K dosažení tohoto cíle by měla přispět důsledná orientace na hodnoty platné v celé Fiat Group, jejíž součástí je i IVECO. K nim patří zodpovědnost za vše, co společnost dělá, spolehlivost pro zákazníky i vlastní zaměstnance, výkonnost, která posílí zákazníky a v důsledku toho zpětně i samotného výrobce, a v neposlední řadě také týmová spolupráce jak uvnitř firmy, tak s dodavateli, obchodní sítí a v neposlední řadě také se samotnými dopravci, řekl Paolo Monferino. Celkové tržby IVECO loni podle předběžných výsledků dosáhly zhruba devět miliard € s přibližně šestiprocentním provozním ziskem. Reorganizace společnosti, kterou IVECO zahájilo na začátku loňského roku, je nyní v plném proudu. Jejím cílem je dosáhnout zlepšení konkurenční pozice společnosti v globálním měřítku. K jeho dosažení by měla přispět jediná organizační struktura, v níž je zcela jasné, kdo odpovídá za design, výrobu či prodej a v níž výsledná produkce plně koresponduje s potřebami zákazníků, uvedl Paolo Monferino. Z hlediska prodeje je pro společnost nejdůležitější Itálie (24 procent), západoevropské země mimo Itálii (49 procent), Itálie (24 procent), střední a východní Evropa (10 procent), Latinská Amerika (sedm procent) a Asie, Pacifik a zbytek světa (10 procent). Velký důraz v globální tržní orientaci nyní IVECO klade na působení v Číně, kde v uplynulých třech letech založilo společné podniky s významnými čínskými partnery. Střednědobým cílem tohoto podnikání je uvést na čínský trh celou výrobní řadu a zdvojnásobit tak mimoevropskou produkci. Na trzích v Indii, Turecku či Jižní Americe IVECO využívá spolupráce v rámci Fiat Group.

Milan Frydrysek

spinner