PPL

PPL ParcelShop má již 648 výdejních míst po celé republice

PPL ParcelShop má již 648 výdejních míst po celé republice

PRAHA (28.9.) – Společnost PPL CZ, jeden z nejvýznamnějších přepravců zásilek na českém trhu, oznámila, že počet nezávislých výdejních a podacích míst s názvem PPL ParcelShop již překročil 600. Díky husté síti, jež pokrývá všechny kraje a okresy, nabízí PPL ParcelShop i v těch nejodlehlejších koutech Česka skvělou občanskou dostupnost – je vzdálen maximálně pár desítek minut cesty.

PPL ParcelShop mají zákazníci k dispozici i v doslova nejvzdálenějších koutech České republiky – od Aše až po Mosty u Jablunkova. Nejjižněji položená výdejní a podací místa jsou v Horní Plané, Kaplicích, Valticích či Břeclavi, nejsevernější PPL ParcelShopy se nacházejí například ve Frýdlantu, Varnsdorfu a Rumburku. Jeden z nejvýše položených PPL ParcelShopů je v Rokytnici v Orlických horách (580 m n.m.).

Výdejní a podací místa nabízí možnost vyzvednutí balíku bez dlouhého čekání ve frontě, včetně možnosti platby na dobírku, a na většině je také možné podávat balíky do hmotnosti 20 kg. Provozní doba PPL ParcelShopů je dána otvírací dobou partnerské prodejny či provozovny, v níž jsou umístěny. Na více než dvě třetiny míst je tak možné dojít si pro balík, nebo jej poslat i během víkendu – a to včetně zásilek na Slovensko, do Německa i celé Evropy. Řada PPL ParcelShopů je během týdne otevřena i po 18. hodině.

Síť nezávislých výdejních a podacích míst se neustále zvětšuje. Za první pololetí letošního roku přibylo více než 250 nových lokalit. „PPL ParcelShop je nejdynamičtěji se rozšiřující síť výdejních a podacích míst pro balíkové zásilky. Naším cílem pro letošní rok je dále zlepšovat její hustotu a dostupnost – chceme překonat hranici 800 PPL ParcelShopů,“ řekl Milan Loidl, obchodní a marketingový ředitel společnosti PPL CZ.

„Umístění PPL ParcelShopu je pro jeho provozovatele zajímavou obchodní příležitostí. Zejména prodejny a provozovny v odlehlejších obcích tak získávají nejen nový zdroj příjmů s nulovou počáteční investicí, ale také nové potenciální zákazníky, kteří si do jejich obchodu přijdou vyzvednout či podat zásilku,“ dodal Milan Loidl.

spinner