Nabíjecí stanice Olife Energy s platebním terminálem slouží návštěvníkům Máchova jezera

Nabíjecí stanice Olife Energy s platebním terminálem  slouží návštěvníkům Máchova jezera

19.10. - Český výrobce Olife Energy patří mezi přední dodavatele dobíjecích stanic na trhu. Společně s firmou SONET member of Payten, poskytovatelem komplexních řešení bezhotovostních plateb, představili společný projekt: nabíjecí stanice s platebním terminálem v rekreačním areálu u Máchova jezera, které jsou pohodlným řešením pro uživatele elektromobilů i okolních ubytovacích zařízení.

Zelenobílé nabíjecí stanice Olife Energy jsou nyní nově umístěny i v areálu hotelu Port u Máchova jezera. Celkem dvě stanice se čtyřmi nabíjecími výstupy jsou vybavené platebním terminálem, který lze využít bez jakékoli registrace. Platbu na bezobslužném platebním terminálu Self/4000 lze snadno provést platební kartou a to i bezkontaktní či formou NFC plateb.

„Nabíjecí stanice jsme do hotelu Port dodali společně s interním systémem Olife Energy Cloud, který zajišťuje komplexní přehled o tom, co se s nabíjecí stanici děje. Pro účely hotelu Port bylo potřeba dodat komplexní řešení, které zahrnovalo i platební možnosti přímo u nabíjecí stanice. Spolupráci se společností SONET a jejich integraci platební technologie do našich nabíjecích stanic považujeme za velmi pozitivní krok ke zvýšení uživatelského komfortu. Zpětná vazba od našeho zákazníka je toho jasným důkazem,“ řekl Miroslav Vejman, předseda představenstva společnosti Olife Energy.

Celý systém nabíjení a plateb funguje na platformě pro vzdálený monitoring a správu nabíjecích stanic pro elektromobily Olife Energy Cloud. Jedná se o vlastní systém společnosti Olife Energy, který je dodáván s nabíjecími stanicemi. Platforma poskytuje vzdálený přístup ke stanici, přehled o celkové vydané energii a informace o stavu stanice s možností vzdálené diagnostiky. Právě díky tomuto systému bylo možné napojit platební řešení společnosti SONET.

„Hotel Port hledal snadné a pohodlné řešení pro elektromobilisty, které by nijak nezatížilo pracovníky recepce hotelu. V tomto ohledu jsme maximálně spokojeni. Naši hosté si mohou v klidu a bez problémů dobít své elektromobily a přímo u stojanu na bezobslužném platebním terminálu zaplatit. Hotel následně dostane platbu přímo na účet a veškeré podklady pro účetnictví. Nabíjecí stanice Olife Energy s integrovaným bezobslužným platebním řešením od SONETu můžeme jedině doporučit,“ uvedl Viktor Šedivý, předseda představenstva společnosti Regata Čechy.

Kamila Dmitruková, marketing manager společnosti SONET k zakázce uvdla: „Naše společnost poskytuje bankám, integrátorům i obchodníkům platební technologie a komplexní řešení pro bezhotovostní platby již více než 30 let. Spolupráci s provozovatelem nabíjecích stojanů Olife Energy považujeme za velmi přínosnou. Elektromobilita je na vzestupu a i my v ní vidíme potenciál do budoucnosti. Jsme rádi, že naše bezkontaktní platební terminály a nabíjecí stanice společně dobře fungují a ušetří provozovatelům čas i finance.“

Toto řešení je pohodlné a efektivní i pro provozovatele, který je vlastníkem nabíjecích stanic i terminálů. Terminál je pak propojen s bankovním účtem provozovatele, na který je připsána každá platba za nabití elektromobilu. Výhodou také je, že data o nabíjení jsou automaticky exportována do účetnictví provozovatele.

(pav)

Foto: Olife Energy

spinner