Skupina ​Geopost, jejíž součástí je i česká DPD, udržela loni stabilní tržby

Skupina ​Geopost, jejíž součástí je i česká DPD, udržela loni stabilní tržby

12.3. - “Navzdory tomu, že rok 2023 byl opět plný výzev a nervozita na trhu příliš nepolevila, podařilo se Geopostu udržet tržby i počty balíků na zhruba stejné úrovni, jako v předchozím roce a zároveň plnit závazky udržitelnosti bez dodatečných nákladů pro zákazníky. Negativní trendy loni ovlivnily velmi významně celý trh s doručováním zásilek, a proto považuji výsledky za důkaz odolnosti a stability celé skupiny,” uvedl Miloš Malaník, generální ředitel DPD v Česku, s tím, že Geopost jako součást La Poste Groupe vykázal za rok 2023 tržby v hodnotě 15,69 miliardy EUR a doručil 2,1 miliardy balíků po celém světě.

Cílem společnosti DPD (Direct Parcel Distribution), která je součástí skupiny Geopost, je stát se lídrem v oblasti udržitelného doručování a hlavním hybatelem rozvoje e-commerce. Se svými 1 500 kurýry a sítí 4500 výdejních míst Pickup a samoobslužných Pickup Boxů je DPD předním doručovatelem v České republice. Podle svých zástupců jako jediný přepravce v Česku nabízí službu Predict – zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena, a to na 1 hodinu přesně. Zároveň si v aplikaci DPD Kurýr může změnit čas nebo místo doručení podle svých preferencí.

Díky Geopost mohou zákazníci DPD využít přes 100 000 výdejních míst Pickup napříč celým světem a posílat zásilky do 230 zemí světa díky značkám DPD, Chronopost, SEUR, BRT, Speedy a Jadlog. Firma je prvním globálním přepravcem, který má své krátko- i dlouhodobé závazky snižování emisí vědecky ověřené od SBTi (Science Based Targets initiative).

(lan)

Foto: Geopost

spinner