​Společnost Allegro překonává očekávání díky růstu ziskovosti

​Společnost Allegro překonává očekávání díky růstu ziskovosti

14.3. - „Allegro nyní obsluhuje téměř 20 milionů aktivních kupujících ve střední Evropě, přičemž jejich počet roste jak v Polsku, tak v zahraničí, a to s tím, jak pokračujeme v postupném rozšiřování našeho tržiště," řekl Roy Perticucci, generální ředitel společnosti Allegro.

„Náš průzkum ukazuje, že náklonnost kupujících k Allegru jde ruku v ruce s frekvencí nakupování. Obecně platí, že čím častěji u nás člověk nakupuje, tím je nám věrnější. Díky tomu se nám navzdory obtížnému čtvrtému čtvrtletí, kdy spotřebitelé omezovali své výdaje, dařilo lépe než většině obchodníků. A není divu, když si každý může vybrat z více než půl miliardy nabídek od stále rostoucího počtu obchodníků. Nejen, že na Allegru aktivně nakupuje více než každý třetí Polák, na naší platformě nakupuje také každá druhá polská firma. Náš model tržiště skvěle funguje i v zahraničí, kde již půl roku po spuštění na allegro.cz aktivně nakupuje přibližně 15 % české populace. Jsme silní v Polsku, posilujeme v Česku, a právě spouštíme nové tržiště na Slovensku. Usilujeme o ozdravení našich původních českých obchodů, které stále vykazují výsledky pod našimi očekáváními. Zaměřujeme se na návratnost investic do všech našich projektů a na zavádění expanzního modelu s nízkými aktivy, který se s každým spuštěním projevuje v klesajících kapitálových investicích a zároveň okamžitě podporuje pokrytí a GMV," uvedl Roy Perticucci.

Polsko generuje 94 procent obchodů společnosti

Polsko v současné době generuje 94 % obchodů společnosti Allegro a platforma je i nadále hlavním kontaktním místem pro spotřebitele při online nákupech v Polsku. Počet aktivních kupujících v Polsku vzrostl ve 4. čtvrtletí na 14,6 milionu, zatímco jejich průměrné roční GMV výdaje meziročně vzrostly o 6,4 %. Allegro Smart! a Allegro Pay jsou i nadále synonymem pohodlného a cenově dostupného nakupování online, vzájemně zvyšují svou atraktivitu a zároveň podporují loajalitu zákazníků. Smart! je nyní nejoblíbenějším věrnostním programem nejen v Polsku, ale i v Česku, přičemž všichni polští zákazníci již využívají nové podmínky minimální hodnoty objednávky Smart!, což odráží hodnotu programu. Společnost Allegro pokračuje ve zjednodušování struktury spolufinancování programu, aniž by došlo k velkému odlivu spotřebitelů nebo obchodníků.

(lan)

Foto: Allegro

spinner