​DHL a PrestaShop uzavírají nové strategické partnerství

​DHL a PrestaShop uzavírají nové strategické partnerství

10.10. – Společnost Deutsche Post DHL Group oznámila uzavření strategického partnerství s firmou PrestaShop, rostoucím globálním hráčem v oblasti softwaru pro e-commerce a lídrem na evropských a latinskoamerických trzích. DHL hodlá jako globální partner pro realizaci zakázek rostoucích webových obchodů upevňovat svou přítomnost na světových trzích.

Díky partnerství osloví přibližně 300 000 obchodů na platformě PrestaShop prostřednictvím společných propagačních akcí a intuitivní aplikace DHL Fulfillment pro realizaci zakázek, která je dokonale integrovanou součástí administrativního zázemí internetových obchodů na platformě PrestaShop.

„Spojujícím prvkem je naše aplikace DHL Fulfillment. Díky ní je spolupráce s DHL pro obchodníka na platformě PrestaShop viditelná. Realizace takových rychlých a intuitivních zákaznických nástrojů pro expedici zboží v internetových obchodech znovu ukazuje, že zkušenosti zákazníků jsou pro DHL ústředním bodem digitalizace logistického odvětví, která je navíc hlavní součástí naší Strategie 2025,“ uvedla Katja Buschová, obchodní ředitelka společnosti DHL.

Obchodníci profitují při zasílání zboží zákazníkům z rozsáhlé globální logistické sítě společnosti DHL a jejího know-how ohledně realizace zakázek v oblasti internetového obchodu. Partnerství se bude v blízké budoucnosti dále rozšiřovat o další nabídky služeb DHL.

„Modul DHL pro realizaci zakázek poskytuje drobným podnikatelům a středně velkým firmám snadný přístup ke službám společnosti DHL Supply Chain. Díky naší evropské síti nabízíme realizaci zakázek na požádání prostřednictvím našich 30 skladů ve strategických lokalitách pokrývajících všechny důležité evropské trhy. Zákazník získá přístup k velmi moderní síti, která bude podporovat jeho mezinárodní růst – nyní pomocí standardizované a kompletně testované integrace IT do platformy PrestaShop,“ řekl Hendrik Venter, generální ředitel společnosti DHL Supply Chain pro Evropu, Střední východ a Afriku.

Alexandre Eruimy, generální ředitel společnosti PrestaShop, k tomu dodal: „Z partnerství a ještě užší spolupráce s DHL máme velkou radost. DHL přináší jako náš logistický partner do komunity PrestaShop své mezinárodní zkušenosti a rozsáhlou síť. Zkušenosti obchodníků na platformě PrestaShop i spotřebitelů se tím v nadcházejících letech posunou na ještě vyšší úroveň.“

Smlouva o spolupráci zahrnuje komplexní plán marketingových aktivit a akcí, jejichž cílem bude propagace výhod exkluzivního partnerství pro prodejce a zákazníky na celém světě. DHL bude navíc sponzorem budoucích akcí. První z nich, PrestaShop Day, se uskuteční v polovině října v Paříži. DHL si bude také pravidelně vyměňovat poznatky a zkušenosti se sítí partnerů a agentur společnosti PrestaShop v rámci webinářů a odborných zpráv s důrazem na transparentnost a nové perspektivy.

(lan)

Foto: Deutsche Post DHL Group

spinner