Test modelu Peugeot e-Traveller - 6. díl

Řešení pro zelenou logistiku: Peugeot e-Traveller

Řešení pro zelenou logistiku: Peugeot e-Traveller

19.8. - U model Peugeot e-Traveller jsme v rámci dlouhodobého testu podrobně probrali dobíjení. Pojďme se podívat, co nabízí posádce.

Elektrická verze osobního modelu Traveller umí kromě osmi- či devítimístného klasického uspořádání nabídnout také luxusní shuttle. U něj se samostatná křesla nachází v konfiguraci 2+2+2. Je to opravdu parádní kombinace i pro velmi náročné pasažéry pětihvězdičkových hotelů.

Tím však variabilita interiéru nekončí, ve druhé a třetí řadě sedadel lze kombinovat dvojici či trojici sedadel. Trojici tvoří samostatné křeslo a dvousedačka na pravé straně. My jsme v testu měli příplatková sedadla dokonce s koženým čalouněním, která se nacházela v podlahových kolejnicích s možností posunu i vyjmutí jednotlivých částí.

Z luxusního velkoprostorového vozu pro osm osob bylo možné během pěti minut vytvořit dvoumístnou dodávku s rovnou ložnou plochou. Opel se poučil z chyb některých konkurentů a kolejnicový podlahový systém zvolil kvalitní, aby sedadla do drážek zapadala lehce a sama.

Zatímco jen u luxusních MPV bývá elektrické ovládání bočních posuvných dveří, dokonce mnohé značky tento prvek nenabízejí ani za tučný příplatek, v případě e-Travelleru je máme ve vyšších výbavách standardně. Nejen to, stačí nohou podjet pod prahem a dveře se automaticky otevřou.

To ještě není vše. Zkoušený vůz obdržel rovněž otvírací okno výklopné stěny. Vzhledem k velkým rozměrům zadních dveří přijde otvírací okno vhod často. Do zavazadlového prostoru se tak dostanete snadno i při zaparkování zádě blízko zdi či jiného vozidla.

Ladislav Černý

Foto: Ladislav Černý

spinner