​Společnost cargo-partner spouští nové LCL služby z Asie do západní Evropy přes Rotterdam

​Společnost cargo-partner spouští nové LCL služby z Asie do západní Evropy přes Rotterdam

4.3. - Mezinárodní poskytovatel přepravy a logistiky opět rozšířil svoji škálu LCL řešení. Představil nový týdenní sběrný servis námořní přepravy z Číny a Indie do Rotterdamu, který obsluhuje různé destinace v západní Evropě. Jelikož přístavy a sklady v severní Evropě stále čelí častým přetížením a problémům se službami, společnost cargo-partner uznala potřebu poskytnout svým zákazníkům větší flexibilitu a rozšířit nabídku služeb v regionu. V rámci boje proti těmto výzvám zavedl poskytovatel logistiky nové týdenní služby LCL z klíčových asijských bran Šanghaj, Shenzhen a Nhava Sheva do západní Evropy přes přístav v Rotterdamu. Nové služby umožňují flexibilnější plánování a značnou úsporu času v porovnání s tranzitem přes hlavní německé přístavy.

„Mnozí naši zákazníci v současnosti čelí tlaku na náklady a hledají spolehlivé řešení pro své importované zásilky z Asie – zejména pro destinace v západní Evropě, které jsou obvykle velmi konkurenceschopné,“ uvedl Felix Miletich, Corporate Director Product Management Sea Cargo LCL v cargo-partner. „Našim LCL servisem přes Rotterdam můžeme poskytnout stabilní alternativu k přeplněným přístavům v severní Evropě a dosáhnout synergie na poslední míli pro zásilky různého původu,“ dodal.

Po dekonsolidaci ve vyhrazeném skladu v Rotterdamu profitují zákazníci z fixních odjezdů kamionů nejméně jednou týdně pro dodávky po celé Evropě. Zatímco servis se zaměřuje zejména na země západní Evropy jako je Německo, Belgie, Švédsko, Spojené království, Irsko a Španělsko, může poskytnout zajímavou alternativu i pro zákazníky ve středoevropských destinacích jako je Rakousko, Itálie, Slovinsko, Slovensko, Maďarsko a Česká republika.

Jeden z mnoha vlastních sběrných servisů cargo-partner

Servis přes Rotterdam je jednou z mnoha konsolidačních služeb námořní přepravy, které jsou plně kontrolovány společností cargo-partner, čímž se zajišťuje vysoká flexibilita a minimální riziko škod pro zákazníky poskytovatele logistiky. Door-to-door řešení od cargo-partner zahrnují pre- a on-carriage, celní odbavení a komplexní logistické služby prostřednictvím evropské sítě skladů společnosti.

Populární spojení z Asie do Evropy přes Pireus, Gdaňsk a Gdyni

V loňském roce přibylo do portfolia cargo-partner několik vlastních LCL linek, které úspěšně provozuje na týdenní bázi. Jako alternativa k železniční přepravě po nové Hedvábné stezce vzniklo expresní spojení ze Šanghaje přes řecký přístav Pireus s dekonsolidací v jejích skladech v Dunajské Stredě a Sofii. Spolehlivou vstupní branou pro zásilky z Číny se stal také polský přístav Gdaňsk, který umožňuje rychlou distribuci v rámci CEE regionu, zejména pro klienty z České republiky, Slovenska a Maďarska. Pro zásilky z Indie poskytovatel logistiky využívá i další polský přístav, Gdyni, kam směřuje přímá sběrná linka z Nhava Shevy s dekonsolidací ve skladu cargo-partner v Brwinówě u Varšavy.

Strategické zaměření na LCL a západní Evropu

Jako jeden z předních poskytovatelů LCL přepravy ve střední a východní Evropě provozuje cargo-partner své vlastní týdenní konsolidační LCL linky z více než 20 zemí Asie a Východního Středomoří do svého hubu v Lublani. Kromě toho bude společnost pokračovat v obsluze Německa prostřednictvím služby „Adria Express“, která spojuje Asii s Evropou přes Koper, Rijeku a Terst. Další dobře zavedená konsolidační služba LCL, kterou vlastní cargo-partner, spojuje Čínu a Německo po železnici, přičemž Duisburg využívá jako regionální bránu pro dopravu východním a západním směrem.

Při pohledu do budoucnosti se poskytovatel logistiky strategicky zaměří na posílení své sítě v západní Evropě, přičemž nová LCL služba přes Rotterdam představuje jen jeden aspekt rostoucího portfolia cargo-partner nebo řešení letecké, námořní, silniční dopravy a skladování v regionu.

(lan)

Foto: cargo-partner

spinner