Mělník

MIT rozšiřuje nabídku služeb

Mělník Intermodal Terminal (MIT) v březnu uvedl do provozu nový překladač Kalmar DRF400–60C5 s kleštinami. Terminál tak nově vedle ISO kontejnerů dokáže předkládat i další typy intermodálních jednotek – výměnné nástavby a sedlové návěsy, oznámil manažer terminálu Jaroslav Tyle.

Terminál Mělník je napojen na hlavní nákladní železniční trať ve směru Německo – Děčín – Kolín a dále buď na Ostravu – Polsko nebo na Brno – Slovensko/Rakousko. Na všechny tyto směry trať umožňuje bez omezení přepravu výměnných nástaveb o výšce až 323 centimetrů, respektive sedlových návěsů o výšce až 408 centimetrů. Díky napojení na silniční síť I/16, D8 a I/9 má terminál Mělník výhodnou dostupnost pro svozy po silnici ze severozápadních, středních, severních a východních Čech a Prahy.

Terminál je v nepřetržitém provozu 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Terminál Mělník je přístupný pro všechny zákazníky ze strany spedičních společností, rejdařských společností i operátorů kombinované dopravy. Je otevřen i pro všechny silniční a železniční dopravce, uvedl Jaroslav Tyle.

(spa)

spinner