​Společnost PPL zažívá letos rekordní sezonu

​Společnost PPL zažívá letos rekordní sezonu

Společnost PPL, přední balíkový přepravce na českém trhu, nyní hlásí, že letošní sezona bude opět rekordní. Intenzivní celoroční přípravy se tak ukázaly nad očekávání jako úspěšné. Přes extrémní objemy zásilek spojené s akcí Black Friday a s předvánočními nákupy zvládá celá síť PPL velmi dobře odbavovat rekordní objemy nejen po stránce kapacitní, ale i kvalitativní.

„Ve spojitosti s Black Friday a probíhající vánoční nákupní horečkou zaznamenáváme rekordní čísla, letos jsme již překonali i loňské lockdownové rekordy. V naší síti odbavujeme i půl milionu zásilek za den. Ukázalo se, že naše celoroční přípravy přinášejí efekt – nová depa, modernizace a automatizace technologií, příprava personálu a rozšíření dopravní flotily a odběrných míst na maximum, to vše pomohlo k dalšímu zrychlení a zvýšení kapacit naší přepravní sítě. My jsme tak schopni odbavit a doručit extrémně vysoké množství zásilek při zachování vysoké kvality našich služeb,“ řekl CEO PPL Petr Horák.

Schopnost zvládat enormní výkyvy v poptávce

Na vysoké kvalitě a profesionalitě si PPL dlouhodobě zakládá. „Jsme rádi, že právě schopnost kvalitně zvládat enormní výkyvy v poptávce má vliv na pozitivní spolupráci s našimi zákazníky nejen z řad e‑shopů, ale také samotných příjemců. Nedávno jsme již popáté získali ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku v oblasti balíkových služeb a pro nás je toto ocenění závazkem poskytovat i nadále ty nejkvalitnější služby,“ uvedl Petr Horák.

Velký nárůst v této sezoně zaznamenává PPL nejen v doručení na adresu, ale i do výdejních míst. Právě možnost vyzvednout si zásilku na jednom z 3000 výdejních míst dle svých časových možností lidé v předvánočním čase opravdu ocení.

„Celá síť výdejních míst – Parcelshopů i Parcelboxů – je na denní bázi s našimi partnery a provozem kapacitně optimalizovaná tak, abychom uspokojili velký zájem o výdejní místa a zároveň nedošlo k jejich extrémnímu zahlcení,“ řekl Petr Horák.

PPL je na největší nápor připravená

Největší nápor na celou logistickou síť se očekává okolo 17. prosince a PPL je na něj připravena. Zvládnuté kapacity výdejních míst, kvalitní a profesionální doručení zásilek tak ocení nejen e‑shopy, ale hlavně příjemci. „Letos jsme ze strany e‑shopů zaznamenali velký zájem právě o rozšíření dalšího způsobu doručení s PPL. Vedle doručení řidičem na adresu si tak e‑shopy hojně implementovaly také doručení do PPL výdejních míst. Příjemce si tak může vybrat způsob doručení, jaký mu v daný okamžik více vyhovuje, a přitom zůstat věrný kvalitnímu a spolehlivému dopravci, s kterým je spokojen,“ uzavřel Petr Horák.

Zboží je třeba objednávat co nejdříve

Chtějí‑li mít lidé objednané dárky z e‑shopů pod vánočním stromečkem, bylo by vhodné zboží objednat co nejdříve, nejpozději ale 20. 12. 2021. Zároveň prosíme všechny příjemce, aby kvůli zhoršující se situací okolo Covid‑19 dodržovali epidemiologická opatření, upozornila společnost PPL. (lan)

Foto: PPL

spinner