​Košík.cz míří do jižních Čech, na své mapě přidává Táborsko

​Košík.cz míří do jižních Čech, na své mapě přidává Táborsko

25.6. – On-line supermarket Košík.cz rozšiřuje závozovou oblast s kompletním sortimentem do jihočeských měst. Nově se vydává do Tábora, Sezimova Ústí a Plané nad Lužnicí. Po obsazení měst v metropolitním prstenci Prahy tak pokračuje s rozvojem v další klíčové lokalitě. Kromě toho představuje nový koncept eko dopravy. Všem zákazníkům při výběru termínu doručení zvýrazní závozové časy, ve kterých se kurýrní auta Košíku budou pohybovat v jeho blízkém okolí.

Košík tak k naplnění své dlouhodobé vize o plném obsloužení celé republiky, kterou prozatím realizuje rozvozem suchého a trvanlivého sortimentu. Rozšířením závozové oblasti s kompletním sortimentem 16 000 položek na Táborsko navazuje na nedávnou expanzi do okolí Benešova.

Zákazníci v Táboře, Sezimově Ústí a Plané nad Lužnicí si mohou nechat doručit nákupy každý den mezi 15. a 22. hodinou. Objednávky přijeté do 11 hodin přivezou kurýři ještě ten samý den, pozdější pak doručí den následující.

Obyvatelé Táborska si mohou vybírat z více než 16 000 položek potravin, drogerie nebo potřeb pro domácnost. Mohou si tak exkluzivně objednat produkty vybraných privátních značek Kaufland, se kterým začal Košík.cz nově spolupracovat, nebo prémiové potraviny od marketů Iceland či Delmart. K dispozici je jim i sortiment zboží od drobných farmářů, z bezobalové či eko sekce nebo široká paleta veganských a vegetariánských produktů, kvalitní grilování jim zajistí sortiment z nabídky „Grilování na klik“.

Ekologické sloty

Novinkou pro nové i stávající zákazníky je možnost zvolit pro dopravu tzv. ekologický slot. Ty jsou při plánování rozvozu označeny symbolem „Eko doprava“. Zvýrazňují časy, ve kterých je do lokality již objednáno kurýrní auto s nákupem k některému ze zákazníků. Dobrovolně je tak možné připojit se k závozu a šetřit tak kilometry, které vozy Košíku s nákupy v lokalitě najezdí.

„Snažíme se hledat zelenou stopu v detailech. Označení konkrétních časů, kdy se auto bude pohybovat v lokalitě zákazníka a větší motivace ke sdružování nákupů je jedním z nich. Vycházíme tak vstříc každému, kdo hledá cestu, jak snižovat vlastní uhlíkovou stopu,“ řekl Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Zatím drobný krok by do budoucna mohl nabýt na významu, uvažujeme samozřejmě i o možnosti takový druh závozu pro zákazníka zvýhodnit,“ dodal.

(lan)

Foto: Košík.cz

spinner