Zeptali jsme se

Zeptali jsme se Ing. Milana Loidla, ředitele pro obchod a marketing společnosti PPL CZ

Zeptali jsme se Ing. Milana Loidla, ředitele pro obchod a marketing
společnosti PPL CZ

„Doba před Vánoci je pro expresní balíkové služby vrcholnou sezonou. Jak se PPL na předvánoční špičku připravovala?“

„Stejně jako každý rok máme připraveny dodatečné lidské a dopravní kapacity. Letošek je specifický v tom, že jsme v září otevřeli nové centrální překladiště. To nám dává jistotu, že můžeme zvládnout předpokládané objemy s mnohem větším klidem, než tomu bylo v minulých letech, kdy jsme mnohdy byli nuceni hledat náhradní řešení.“

„Nové centrální překladiště zásilek v Říčanech-Jažlovicích má první týdny provozu za sebou. Jak jste s novým zařízením spokojeni?“

„Zásadní test nás čeká v podobě letošní sezony, ale už nyní můžeme konstatovat, že start se podařil. Evidujeme pouze několik drobných nedostatků bez jakéhokoli vlivu na klienty. Na to, o jak masivní a technologicky složité dílo se jedná, jde o výsledek, za který je třeba poděkovat všem kolegům i dodavatelům.“

„Očekáváte, že přepravy pro internetové zásilkové obchody v příštích letech dále porostou? Jaké nové služby budou muset balíkoví přepravci v této souvislosti nabídnout? Co plánuje PPL?“

„Nepochybně! Ten trend je přes určité přibrzdění v loňském roce jasný. Čísla, která vidíme v některých zemích Evropské unie, jsou impozantní a lze předpokládat, že dvouciferný růst tohoto trhu bude pokračovat i zde. Zároveň s tím lze očekávat další tlak rozšiřování služeb pro příjemce. Alternativní místa pro doručení, co nejužší časová okna, možnost přesměrovat balík na jinou adresu, to všechno jsou oblasti, kde je třeba neustále nabízet více, a o to se v PPL snažíme. Počet našich míst pro vyzvedávání zásilek z e-shopů PPL partner překročil nedávno stovku, v létě jsme zavedli systém SMS s přesnou informací o čase doručení. I nadále se snažíme pracovat na oboustranné komunikaci příjemce-kurýr.“

spinner