In Time / InPost

Do poštomatů lze doručovat zásilky mezi Českem a Slovenskem

Do poštomatů lze doručovat zásilky mezi Českem a Slovenskem

Společnost In Time ve spolupráci se společností InPost zahájila doručování zásilek mezi Českou republikou a Slovenskem do poštomatů. Služba umožňuje vyzvednutí zásilky v následující pracovní den po dni podání z kteréhokoliv z poštomatů, jichž je v současné době na Slovensku v provozu padesát a v České republice sto.

Poštomaty nabízejí zákazníkům In Time rychlé vyzvednutí, které s využitím QR kódu v chytrém telefonu trvá pouze několik sekund. Na přání příjemce společnost zásilku doručí také obvyklým kurýrním způsobem až do domu. Po předání informace, že je zásilka připravena k vyzvednutí, má příjemce tři pracovní dny na to, aby zásilku z vybraného poštomatu vyzvedl. Po této době je možné zásilku vyzvednout během dalších čtyř dnů v regionálním depu In Time.

„Mezinárodní zásilky jsou budoucností trhu kurýrních služeb. Tento sektor bude dále posílen poštomaty InPost umístěnými na příhodných místech a přístupnými 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. Společnost InPost poskytuje mezinárodní přepravní služby již od roku 2013, kdy náš národní partner, Eesti Post, využil síť balíkových terminálů InPost při zavedení svých služeb v Estonsku, Lotyšsku a Litvě. Rádi bychom rozvíjeli mezinárodní služby tak, aby bylo možné využít celou globální síť terminálů InPost,“ uvedl Rafał Brzoska, generální ředitel společnosti InPost.

Vývoj inovativního řešení s poštomaty InPost se na evropském trhu od začátku roku 2014 zrychluje. Společnost InPost nedávno podepsala strategické dohody se společnostmi Carrefour Italy, TNT Express Italy a s přední italskou platformou elektronického obchodování nazývanou Banzai. V Itálii bude do konce roku 2015 instalováno až tisíc balíkových boxů InPost. Kromě toho potvrdila společnost InPost spolupráci se společností Trans-port for London (TfL), která má v úmyslu umístit poštomaty InPost na parkovištích poblíž stanic londýnské podzemní dráhy, včetně slavné stanice Victoria. Kromě toho se společnost InPost dohodla se sítí Morrisons Supermarket, která provozuje ve Velké Británii více než 500 prodejen, na umístění balíkových terminálů InPost v jejích objektech.

„S ohledem na růst obchodování mezi Českou republikou a Slovenskem jsem přesvědčena, že si tato nová služba rychle získá velkou oblibu,“ řekla Dana Englichová, ředitelka IN TIME. „Možnosti poštomatů jsou obrovské, proto budeme brzy nabízet také službu vrácení (zpátečního zasílání) prostřednictvím balíkových terminálů. Své služby chceme navíc nabízet i mimo sektor B2C a plánujeme je zavést i v dalších zemích, čímž služba získává téměř neomezené možnosti vyzvednutí. Ve výhledu je Polsko,“ dodala Dana Englichová.

(pat)

spinner