Společnost cargo-partner rozšiřuje týdenní objemy železniční přepravy LCL z Evropy do Číny

Společnost cargo-partner rozšiřuje týdenní objemy železniční přepravy LCL z Evropy do Číny

10.4. - Dopady pandemie koronaviru vedly k nedostatečné kapacitě v dopravě mezi Evropou a Čínou. Poskytovatel logistických služeb cargo-partner  nedávno představil dva nové přímé spoje LCL přepravy týdně, a to mezi Duisburgem a Hefei a mezi Lincem a Xi'anem. Vzhledem k tomu, že se doba přepravy pohybuje kolem 16 dní, využívá mnoho zákazníků jako řešení právě železniční dopravu. 

V důsledku krize spojené s pandemií viru COVID-19 a narušených dodavatelských řetězců vznikla poptávka po rychlejší alternativě vůči námořní přepravě, což výrazně zvýšilo zájem o železniční Hedvábnou stezku. Rovněž se výrazně zvýšily ceny letecké i námořní přepravy z Evropy do Číny. Mnoho společností hledá alternativy k zajištění přepravy důležitých zásilek do Asie. cargo-partner si je vědom této potřeby atraktivních a spolehlivých alternativ k běžným postupům a nabízí proto řadu dalších možností.

Přeprava z Duisburgu do Hefei každou sobotu


Jednou z těchto alternativ je nová železniční sběrná služba vypravovaná jednou týdně z německého Duisburgu do Hefei ve střední Číně. Zásilky lze vyzvednout prostřednictvím husté sítě center společnosti cargo-partner v celé západní Evropě včetně Itálie. První kontejner byl naložen před dvěma týdny v Duisburgu a odjel 21. března; druhý kontejner následoval o týden později. Doba přepravy do Hefei činí přibližně 16 dní. Moderní sledovací nástroje využívající GSM zajišťují plnou transparentnost v celém dodavatelském řetězci.

Z Lince do Xi'anu každý pátek

Kromě toho byla nabídka železniční dopravy rozšířena o sběrnou přepravu prováděnou každý pátek z rakouského Lince do Xi'anu. Tato služba zahrnuje jak vyzvednutí ve střední a východní Evropě, tak distribuci po celé Číně. Doba dojezdu tohoto spoje se v průměru pohybuje také kolem 16 dnů. Díky přímému spojení bez překládky umožňuje přímá linka LCL společnosti cargo-partner dosáhnout rychlých časů přepravy a předchází rizikům s dodatečnou manipulací a překládkou zboží.

Dlouholeté zkušenosti na „železniční hedvábné stezce“

„Nová železniční hedvábná stezka přinášela úspěch po dlouhou dobu, už před současnou krizí. Jsme přesvědčeni, že její význam v budoucnosti jen poroste – a to nejen pro přepravu zboží z východu na západ, ale také opačným směrem“, zhodnotil CEO, Stefan Krauter. 

(red)

Foto: cargo-partner/ Esther Horvath

spinner