První místo v soutěži marketingu a komunikace pro Gebrüder Weiss ČR
MAKOM.days je každoroční událostí a zároveň platformou pro všechny marketingové pracovníky ze sítě Gebrüder Weiss. Vnitropodniková soutěž nejstarší logistické společnosti světa proběhla s ohledem na přetrvávající protiepidemická opatření formou videokonference, kterou sledovalo více než 200 účastníků. Vedle specialistů z oboru marketingu a komunikace se MAKOM.days i letos zúčastnily desítky oblastních, country a regionálních manažerů, kteří v souladu s principem formátu vystupují zároveň jako odborná porota.
Kromě prezentací postupů a projektů, které se osvědčily v nejrůznějších koutech světa, poskytuje MAKOM informace o kampaních, nových nástrojích a trendech v podnikové komunikaci a marketingu. „Tato konference je obvykle dvoudenním setkáním s kolegy ze všech kontinentů, kde Gebrüder Weiss působí. I letos v online podobě se podařilo představit rozsáhlou řadu inspirativních projektů, aktivit a témat nebo upozornit na dosud nevyužité možnosti a formy komunikace,“ vysvětlil Jan Kodada.
Důležitost konference Gebrüder Weiss dokládá také účast nejvyššího vedení společnosti, ani na letošním ročníku nechyběl CEO Wolfram Senger-Weiss, který celou událost zahajoval a vzal si rovněž závěrečné slovo.
Komplexní a konzistentní přístup, který i v oblasti marketingu a komunikace aplikuje Gebrüder Weiss Česká republika, získal celkem 33 % všech přítomných hlasů, a tím také prvenství MAKOM.days 2020. Marketingové a komunikační projekty pobočky v USA obsadily druhé místo, třetí příčku obsadil marketingový tým pobočky Gebrüder Weiss v Německu. „Tento mimořádný úspěch vnímám jako veliké ocenění za skvělou a kvalitní práci celého našeho týmu. Jedná se o cílevědomou, systematickou a různorodou činnost, která si každý rok žádá nové nápady, soustředěný přístup a pečlivost. Věřím, že se nám podaří držet se na předních pozicích i v dalších letech,“ uzavřel Jan Kodada.
(pav)
Foto: Gebrüder Weiss ČR