Zákaznická aplikace myDHLi zažívá nárůst online objednávek o 56 %

Zákaznická aplikace myDHLi zažívá nárůst online objednávek o 56 %

1.6. - DHL Global Forwarding a DHL Freight, přední mezinárodní divize nákladní přepravy skupiny Deutsche Post DHL, oznámily nové možnosti a funkcionality v rámci digitální zákaznické aplikace myDHLi. Za poslední rok došlo k rozšíření platformy z původně osmi na 62 zemí. Nárůst online objednávek přeprav v rámci aplikace vzrostl meziročně o 56 %. Nově bude aplikace k dispozici také pro zákazníky divize DHL Freight a to nejprve v Turecku a následně pak v dalších zemích.

"MyDHLi je symbolem digitalizace orientované na zákazníka. Do jejího zavedení a neustálého zlepšování vkládáme velké úsilí. Zákazníci si mohou snadno objednávat svoje přepravy a mít je neustále pod kontrolou díky moderní platformě, která nabízí 360stupňovou viditelnost zásilek během přeprav. Do konce roku 2020 využívalo aplikaci 1 000 zákazníků. Nyní, jen o pět měsíců později, používá myDHLi přes 3 000 zákazníků v 62 zemích po celém světě, “ řekl Tim Scharwath, generální ředitel divize DHL Global Forwarding, Freight. "S ohledem na toto úspěšné uvedení na trh budeme pokračovat v rozšiřování aplikace rozšířením do dalších zemí a přidáním dalších jazykových verzí."

S aplikací myDHLi má zákazník na jednom místě všechny potřebné informace a data pro jednoduché a přehledné řízení svých přeprav.

„Srdcem myDHLi jsou potřeby a zkušenosti našich zákazníků,“ ekl Uwe Brinks, generální ředitel DHL Freight. „Na základě poptávky a zpětné vazby od uživatelů myDHLi jsme se rozhodli zpřístupnit platformu myDHLi také našim zákazníkům v silniční nákladní přepravě, aby i oni mohli využívat výhody, které již mají k dispozici zákazníci v letecké a námořní přepravě.“

Zákaznická platforma myDHLi byla úspěšně uvedena na trh v roce 2020. Vyznačuje se modulární strukturou, která umožňuje uživatelům pohodlně přizpůsobit portál jejich potřebám. Zákazníci mohou využívat například funkci Quote + Book k porovnání dostupných možností pro přepravu jejich zásilky, vybrat si podle ceny, přepravního času a způsobu přepravy a přímo si také přepravu objednat. Mohou sledovat své zásilky v jakémkoliv čase a fázi přepravy od vyzvednutí po doručení. V aplikaci mohou spravovat veškeré dokumenty spojené s přepravou. K dispozici jsou reporty i historie objednávek (myDHLi Reports a myDHLi Analytics).

Udržitelnost je nedílnou součástí platformy myDHLi: Od ledna 2021 snižuje DHL Global Forwarding emise uhlíku ze všech námořních nákladních zásilek (LCL) pomocí biopaliv - bez dalších nákladů pro zákazníka. U všech ostatních druhů přepravy lze zvolit možnost kompenzace nebo neutralizace emisí CO2.

(pav)

Foto: DHL Freight

spinner