​Společnost cargo-partner rozšiřuje služby LCL z Asie do Evropy přes Koper

​Společnost cargo-partner rozšiřuje služby LCL z Asie do Evropy přes Koper

14.9. - Poskytovatel mezinárodní přepravy a informační logistiky cargo-partner posílil svou nabídku služeb LCL o další spojení, tentokrát z Indie, Thajska a Vietnamu přes Koper do Evropy. Ve srovnání s trasami přes severní přístavy umožňuje doprava přes středomořský přístav Koper u zásilek do jižní Evropy značné úspory času.


Se službou konsolidace námořní přepravy společnosti cargo-partner přes slovinský přístav Koper nabízí poskytovatel logistiky rychlejší alternativu k přepravě přes severní přístavy, jako je Hamburk nebo Bremerhaven. V posledních měsících rozšířila společnost cargo-partner své služby LCL přes Koper o nová spojení z Nhava Sheva v Indii, Lat Krabang v Thajsku a Ho Či Minova města ve Vietnamu. Přepravní časy z přístavu do přístavu jsou v průměru přibližně 18 dní z Nhava Sheva, přibližně 25 dní z Lat Krabang a přibližně 25–28 dní z Ho Či Minova města do Koperu.

„Nové směrování přes Koper velmi dobře zapadá do našeho dlouholetého portfolia služeb sedmi vlastních přímých konsolidačních linek z Číny, Tchaj-wanu, Hongkongu a Singapuru, našich rychlejších konsolidačních služeb po Železné hedvábné stezce, našeho uspořádání letecké přepravy a FCL a e-commerce distribučního centra u letiště v Lublani. Koperské služby nám umožňují nabízet značné úspory času ve srovnání s trasami přes severní přístavy a naše iLogistické centrum v Lublani představuje ideální hub pro rychlou distribuci. Díky naší vlastní konsolidační službě máme přímou kontrolu nad manipulací v místě původu a určení,“ uvedl pan Stefan Krauter, generální ředitel společnosti cargo-partner. „Navzdory turbulencím COVID-19 jsme byli schopni nabídnout pravidelné týdenní odjezdy. Tato prémiová služba je nejen rychlejší, ale také bezpečnější a spolehlivější než jiné možnosti, jelikož kontejnery jsou přepravovány přímo bez překládání, což znamená minimální riziko poškození a zpoždění,“ dodal.

Nejnovějším přídavkem je služba z Ludhiány přes Nhava Sheva a Koper do Evropy. Společnost cargo-partner nyní navíc k týdenním nebo častějším službám LCL z Dillí, Ahmadábádu, Bengalúru a Bombaje zavedla ještě dvě týdenní služby LCL z Ludhiány. Zboží pocházející z těchto regionů v Indii je konsolidováno v Nhava Sheva a přepravováno přímo do Koperu. Odtamtud zařizuje společnost cargo-partner dopravu na kontejnerový terminál v Lublani a další distribuci do mnoha zemí střední a jihovýchodní Evropy.

Služba získává popularitu nejen v Jižní Evropě, ale i například v Česku a Polsku

„Díky krátkým přepravním časům, které s touto službou můžeme nabídnout, získává popularitu nejen v jižní Evropě, ale také v dalších evropských zemích, jako je Polsko a Česká republika. V současné době na této trase manipulujeme se spoustou těžkého nákladu z automobilového, strojírenského a hutnického průmyslu. Tato služba je však také pohodlnou a spolehlivou volbou pro citlivé náklady a zboží z jiných odvětví,“ vysvětlil Stefan Krauter. A dodal: „V důsledku dopadů COVID-19 jsme v posledních několika měsících zaznamenali snížené objemy námořní přepravy, což má tendenci vést k přechodu od FCL zásilek k LCL. S našimi flexibilními konsolidačními službami kupujících a zasilatelů můžeme sdružovat zásilky malého objemu od různých dodavatelů a efektivně je dopravovat jako zásilky FCL, rychlost a bezpečnost zajištěna. Ve skutečnosti se naše LCL konsolidace těší prioritě a zvláštní ochraně oproti běžným kontejnerům FCL, takže je to výhodná volba pro zákazníky s naléhavou dopravou, zejména v těchto časech zrušených odjezdů lodí (blank sailings) a omezených kapacit.“

cargo-partner je soukromá firma střední velikosti poskytující komplexní logistické služby a související informační technologie. Společnost nabízí komplexní portfolio letecké, námořní a pozemní přepravy a skladových řešení. Díky dlouholetému působení na trhu přichází cargo-partner s řešením na míru pro různorodé portfolio zákazníků napříč odvětvími. Společnost cargo-partner byla založena v roce 1983, v roce 2019 dosáhla obratu 821 milionů eur a na jejím úspěchu se podílelo 3150 zaměstnanců.

(tl)



spinner