Společnost Eurowag inovovala svou vizuální identitu

Společnost Eurowag inovovala svou vizuální identitu

12.9. - Společnost Eurowag, poskytovatel integrovaných řešení mobility v Evropě, inovovala svou identitu tak, aby v souvislosti s nedávným uvedením vlastní palubní jednotky systému evropského elektronického mýta odpovídala novému postavení firmy. Úpravou a vylepšením rovněž prošly vnější symboly společnosti včetně loga, vzhledu platební karty, moderního barevného schématu či vzhledu nákladních vozů.

„Svět kolem nás se neustále mění a nová vizuální identita firmy odráží úspěchy našich evropských obchodních činností. Přicházíme se zcela novým image a firmě poskytujeme čerstvý, moderní a dynamický vzhled, jenž nejlépe odpovídá naší ambici – být předním evropským poskytovatelem integrovaných řešení mobility,“ řekl zakladatel a generální ředitel společnosti Eurowag Martin Vohánka s tím, že nová firemní identita lépe vystihuje digitálními technologiemi podporovaný rychlý rozvoj společnosti. Vznikla ve spolupráci s agenturou Landor Associates se sídlem v Hamburku, která je součástí sítě WPP a zaměřuje se na rozvoj korporátních značek.

Společnost Eurowag, která byla založena před více než dvaceti lety, je integrovaným poskytovatelem mobility v Evropě zaměřeným na zjednodušování činností provozovatelů komerční silniční přepravy. Nezáleží, zda jde o platby za paliva a mýto, refundace daní, správu vozového parku či poradenství, společnost Eurowag je vždy připravena pomoci svým zákazníkům udržet více než 250 000 vozidel v pohybu napříč Evropou, Asií a Blízkým Východem.

(mna)

spinner