​Manažerský tým Porsche Inter Auto CZ doplnila Katarína Ardová

​Manažerský tým Porsche Inter Auto CZ doplnila Katarína Ardová

12.10. - Importér vozů Porsche do České republiky pokračuje v expanzi, s níž souvisí také personální zajištění - do společnosti Porsche Inter Auto CZ přichází Katarína Ardová. Nově bude zaštiťovat oblast marketingu, public relations a CRM. Zkompletovala tak manažerský tým pod vedením Jana Sedláčka, který nedávno doplnil ještě Josef Nastoupil coby Business Development Manager.

Společnost Porsche Inter Auto CZ, importér vozů Porsche do České republiky, si na přelomu loňska a letoška stanovila růstový program, s nímž souviselo též nové personální obsazení importu značky Porsche. Po výkonném řediteli Janu Sedláčkovi, který se vedoucí pozice ujal 3. ledna 2021 spolu s dalšími členy kolektivu, se nového obsazení dočkala pozice marketing/PR&CRM manažera. Nově tak bude funkci zastávat Katarína Ardová.

„Na sklonku loňského roku jsme si stanovili cíl zdvojnásobení prodeje Porsche v horizontu pěti let. Do vývoje nám sice nečekaně zasáhla pandemie a aktuální problémy s čipy, nicméně maximálním nasazením všech prostředků se nám zatím daří růstový trend zachovat a rozšiřovat také naše personální zajištění,“ komentoval interní změny Jan Sedláček, výkonný ředitel importu Porsche do ČR, společnosti Porsche Inter Auto CZ. „Porsche je pro mě vrchol mezi automobily a jsem upřímně šťastná, že pro tuto značku můžu pracovat. Velmi si vážím důvěry společnosti Porsche Inter Auto CZ a udělám maximum pro to, abych svou marketingovou a PR kompetencí přispěla nejen k plánovanému růstu prodejů vozů Porsche v České republice, ale automobily této ikonické značky vetkla do ještě širšího povědomí médií a veřejnosti,“ komentovala svůj nástup do funkce marketingové/PR&CRM manažerky Katarína Ardová.

Kromě nové marketingové/PR&CRM manažerky se tým importu značky Porsche do České republiky nedávno rozšířil o nového Business Developement Managera Josefa Nastoupila. Právě ten má v kompetenci vznik nového showroomu Porsche v Praze a globální růst sítě Porsche v rámci celé České republiky. Manažerský tým Porsche je tak společně s dlouholetým členem Petrem Mošničkou (After Sales Manager) již kompletní.

„Prodejní růst je pro celý náš tým velkou výzvou a těší mě, že se aktuálně můžeme opřít o naše nové modely. Hodně si slibujeme zejména od nejnovějšího modelu Macan, kterým bychom chtěli oslovit nové zákazníky,“ dodala Ardová. Právě Macan III nyní přichází na český trh jako jeden z pilířů postupného zvýšení prodejů značky Porsche. Těm zatím stabilně vévodí SUV Cayenne, následované řadou 911 a také elektrickým modelem Taycan, včetně letošní novinkové verze Cross Turismo. Za leden až září 2021 značka Porsche v ČR registrovala 320 vozů, což znamená meziroční nárůst o více než 12 %.

Se stoupající tendencí souvisí rovněž prodejní a servisní zajištění, které prochází postupnou obměnou a rozvojem. Nejbližším milníkem je otevření zásadně rekonstruovaného Porsche Centrum Praha na Proseku, plánované na začátek roku 2022. Další prodejní a servisní místa Porsche budou následovat jak v Praze, tak v Brně, Ostravě či Plzni.

(lan)

Foto: Porsche Inter Auto CZ

spinner