Emirates dodržela svůj slib zákazníkům a dokončila proces refundace

Emirates dodržela svůj slib zákazníkům a dokončila proces refundace

25.11. – Letecká společnost Emirates splnila svůj závazek a kompletně dokončila refundační proces, v němž bylo vráceno zákazníkům 6,3 miliard AED (zhruba 40 mld. Kč); celkem bylo v souvislosti s pandemií Covid-19 vyřízeno 1,7 milionu žádostí.


Refundační proces trval sedm měsíců od dubna tohoto roku. Z celkové vrácené částky bylo 4,7 miliard AED (zhruba 30 mld. Kč) vráceno zákazníkům, kteří si zakoupili letenku přímo u společnosti Emirates, zbytek tvořili zákazníci zprostředkovaní cestovními kancelářemi. Během tohoto období vyřídila společnost Emirates přes 130 tisíc dotazů spojených s refundací a zpracovala žádosti týkající se téměř 4 milionů letových poukázek. V nejvyšší špičce pracovalo na refundačním procesu 110 zaměstnanců z 19členného týmu zaměřeného na refundace před pandemií. Navýšení týmu bylo realizováno díky interním přesunům personálu.

Sir Tim Clark, prezident Emirates Airline, k tomu uvedl: „V prvních měsících roku 2020 Covid-19 masivně narušil cestování po celém světě a vedl k nebývalému objemu žádostí o vrácení peněz v leteckém a cestovním průmyslu, Emirates nevyjímaje. Nebyla to situace, které by chtěla jakákoliv letecká společnost čelit, obzvlášť když sama zároveň řeší kritické finanční dopady vyplývající z drasticky omezeného leteckého provozu. Objem žádostí o refundace nebo směnu letových poukázek je stále vyšší, než tomu bylo před pandemií, ale nyní jsme schopni žádosti zvládnout v rámci sedmi dnů.“

„Kromě uznání refundace nabízíme našim zákazníkům flexibilitu v odložení termínu cesty a snažíme se nabídnout našim zákazníkům ve věrnostním programu možnost využít jejich nasbírané míle i jinak. Pro zákazníky, kteří s námi chtějí nadále létat, nabízí Emirates jako první v odvětví mezinárodní bezplatné krytí nákladů v souvislosti s COVID-19. Dbáme na přísné bezpečnostní opatření na zemi i ve vzduchu a ujišťujeme se, že veškeré aktuální informace týkající se cestovních požadavků jsou snadno dostupné na našich webových stránkách,“ dodal Tim Clark.

Začátkem tohoto týdne oznámila letecká společnost Emirates rozšíření krytí svého dosavadního pojištění COVID-19 o další rizika, a to bezplatně pro všechny zákazníky, kteří si zakoupí letenku od 1. prosince 2020. Vedle zdravotního pojištění, pokrývá nyní pojistka i náklady úrazového pojištění během cest, včetně zimních sportů, ztráty osobních věcí nebo narušení cesty z důvodu neočekávaného uzavření vzdušného prostoru.

(tl)

Foto: Emirates
spinner