ŠkoFIN

ŠkoFIN se chce více zaměřit na fleetové zákazníky

ŠkoFIN se chce více zaměřit na fleetové zákazníky

V čele leasingové společnosti ŠkoFIN stojí od letošního března nový muž. Dosavadní jednatelku Jiřinu Tapšíkovou doplnil Joachim Ewald. Zeptali jsme se ho nejen na to, s jakým plány nastoupil do čela české leasingové jedničky v segmentu financování osobních a užitkových vozidel.

„Jak se ŠkoFINu dařilo v loňském roce, jaké jste zaznamenali trendy?“

„Loňský rok provázela v prvním pololetí doznívající recese, druhé pololetí přineslo oslabení české koruny. Registrace nových a užitkových vozidel zaznamenaly pokles oproti roku 2012. Pro ŠkoFIN byl však rok 2013 velmi příznivý nejen v oblasti retailového, ale i flotilového obchodu. Zejména operativní leasing s doprovodnými službami se těší stále větší oblibě. V západní Evropě je využíván v hojné míře rovněž retailovými zákazníky. Na auto je pohlíženo jako na službu a tímto směrem se bude v budoucnu vyvíjet i český trh.“

„S jakými plány jste přišel do čela této firmy, jaké jsou vaše cíle?“

„Mezi mé cíle patří růst ve fleetu, hlavně v oblasti malých a středních podniků. ŠkoFIN je kaptivní společností a hlavním předpokladem úspěchu je úzká spolupráce se značkami a dealerskou sítí koncernu Volkswagen, a to formou společných akčních nabídek, nových značkových produktů, provázaných marketingových plánů. ŠkoFIN bude pokračovat v procesní optimalizaci a v přípravách na výměnu obchodního systému.“

„Co chystáte pro klienty či potenciální klienty na letošní rok nového?“

„Zaměříme se na korporátní zákazníky. V loňském roce jsme rozšířili produktovou řadu operativního leasingu. Nyní jsme tak schopni pokrýt potřeby zákazníků napříč celým trhem. V letošním roce budou uvedeny další CNG modely osobních vozů koncernu Volkswagen, například Škoda Octavia, Volkswagen Golf, Audi A3, které podpoříme zajímavými akčními nabídkami značkového financování. Součástí koncernu Volkswagen se začátkem tohoto roku stala značka MAN, i zde vidíme potenciál pro další růst.“

(tj)

spinner