Zeptali jsme se

Zeptali jsme se Daniela Mareše, jednatele společnosti DPD CZ

Zeptali jsme se Daniela Mareše, jednatele společnosti DPD CZ

„Letos jste představili novou službu Jednohodinový Predict. Jaké máte po půl roce provozu zkušenosti s touto službou, jak se vám daří eliminovat neplánovaná zpoždění, jako jsou třeba dopravní nehody či kolony na silnicích?“

Jednohodinový Predict je inovací služby DPD Private. Od 1. dubna zná příjemce zásilek předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena. Díky tomu ještě více zvyšujeme komfort při doručování zásilek, podporujeme úspěšnost doručení zásilky na první pokus a zároveň usilujeme o snížení počtu najetých kilometrů. S nečekanými komplikacemi na cestě náš systém počítá a na každou adresu, kam kurýr doručuje zásilku, je vypočtena určitá rezerva, která by měla tyto nečekané překážky na cestě pokrýt. S fungováním služby jsme spokojení.“

„Je tato služba určená pro všechny zákazníky DPD, nebo je tam nějaké omezení?“

„Jednohodinové upřesnění času doručení je základním parametrem služby DPD Private, která je určena pro doručení zásilek z e-shopů. Mohou ho tedy využít všichni zákazníci, kteří si službu DPD Private objednají.“

„V letošním roce také proběhla významná změna v globální síti, jíž jste součástí. Šlo zejména o přejmenování sítě na DPD Group a představení nové strategie. Jaké jsou klady, případně i zápory zapojení do sítě DPDgroup a jaké máte jako čeká pobočka plány do příštích měsíců a let?“

„Ano, letos v březnu jsme vytvořili DPDgroup, druhou největší přepravní síť v Evropě, která si vzala z každé země to nejlepší a dala tak jednotnou tvář naší mezinárodní přepravě. Díky spojení s DPDgroup můžeme využít naše expertní znalosti z lokálních trhů, kde skupina DPD nyní působí, ale na mezinárodním poli vystupovat jednotně a poskytovat stejné služby. Připojením k mezinárodní síti dochází také ke změně vizuálního stylu, která zahrnuje i změnu loga DPD. Náš pří-stup však zůstává stejný. Zásilka pro nás neznamená jen neosobní předmět, který musíme doručit, ale vždy za ní vidíme radost a očekávání, které v zákazníkovi vzbuzuje. Zároveň neustále hledáme další cesty ke zdokonalení a nastavujeme nové standardy v kvalitě doručování. Základem rozvojové strategie posledních let DPD CZ jsou inovace v oblasti doručování z e-shopů a co nejpohodlnější doručení pro zákazníka a v tom budeme pokračovat. Aktuálně jsme představili novou generaci webové aplikace DPD Kurýr, ve které si mohou příjemci zásilek přizpůsobit doručení, jak potřebují. Od změny adresy a termínu doručení až po přesměrování zásilky do výdejního místa. Nově mohou zákazníci sledovat kurýra na mapě, jak se k nim blíží, a vědět, kolik adres mu zbývá, než přijede k nim. Druhou novinkou je potom možnost zadat záložní adresu, kam zásilku doručíme, pokud zákazníka nezastihneme. Dále se úspěšně rozvíjí síť více než 90 výdejních míst, a tak chystáme další rozšiřování a hlavně napojení na celoevropskou síť DPD výdejních míst Pickup.

(tj)

spinner