Slovenská pošta

Slovenská pošta rozšířila možnosti placení poplatků

Slovenská pošta rozšířila možnosti placení poplatků

Slovenská pošta v novém roce přestala prodávat kolkové známky. U našich nejbližších sousedů totiž od 1. ledna užívání papírových kolků skončilo. Nahradil je moderní platební systém E-KOLOK, který je v provozu od dubna loňského roku. Samoobslužné platební terminály systému jsou umístěny na úřadech a pošta zajišťuje jejich provoz.

Současně však v rámci nového systému Slovenská pošta nabídla možnost platit správní a soudní poplatky na poštách. Možnost zaplatit „kolek“ na poště ocení zejména starší občané, kterým pracovník na přepážce vyhotoví tzv. platební předpis pro zaplacení poplatků. Slovenská pošta však připravuje další novinku a v letošním roce nabídne možnost platit poplatky pomocí aplikace v chytrém mobilu.

„Slovenská pošta se maximálně snaží vyjít vstříc občanům, aby si co nejjednodušeji a nejplynuleji zvykli na nový platební systém. Proto přinášíme další kanál úhrady správních a soudních poplatků v rámci systému E-KOLOK,“ uvedl generální ředitel Slovenské pošty Tomáš Drucker.

Slovenská pošta vznikla 1. ledna 1993 a v roce 2004 se přetransformovala na akciovou společnost se stoprocentní účastí státu. V současnosti působí jako ekonomicky samostatný hospodářský subjekt. Pošta disponuje nejrozsáhlejší pobočkovou infrastrukturou s více než 1540 poštami.

Pavel Toman

spinner